Książeczki czekowe w dłoń - na Scottsdale Auction w dniach 20-21 stycznia pod szyldem Gooding & Company pojawi się Lancia Aurelia B24S Cabriolet z 1956 roku. Od nowości auto pokonało prawie 58 tysięcy kilometrów, a ostatnio przeszło renowację w Leading West Coast Specialists. W roku 2011 zdobyło pierwsze miejsce w swojej klasie na Concorso Italiano. Pod maską 2,5-litrowe V6 o mocy około 120 KM z dwoma, 2-gardzielowymi gaźnikami Webera, połączone z ręczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach. Na wyposażeniu również kolektor Nardi z okresu, w którym powstało auto, a w pakiecie narzędzia i instrukcja.
Cena? Szacuje się 350-450 tysięcy dolarów - 1,2-1,55 miliona złotych.
Wnętrze ma w typowej dla Włoch stylistyce droższych modeli: czerwone siedzenia, czerwona wykładzina dywanowa, deska rozdzielcza z metalowym frontem w kolorze nadwozia. Takie były np. włoskie Fiaty 125, w tym i pierwsze w krajowym montażu.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
Fantastyczna.
Szkoda, że te stare Lancie są tak absurdalnie drogie.
Pozdrawiam
Nat + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem! Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Ewro pisze:A i ten lewarek podrdzewiały odstrasza od kupna A czy aby nie bity?
A któżby bił lewarek?
Pozdrawiam
Nat + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem! Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Już 9 marca na Florydzie podczas Amelia Island Auction pod młotek pójdzie Aurelia B24S Convertible z 1957 roku na podwoziu B24S-1317 z 2,5-litrowym V6 o mocy 110 KM. Szacowana wartość: 275-350 tysięcy dolarów (0,85-1,1 mln PLN).