Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 10:43
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Witam kolegów,
Jestem nowym posiadaczem Thesis 2003 r, 2,4 TDJ.
Może ktoś wie w jaki sposób wyłączyć uciążliwe pikanie informujące o błędzie.
Piknięcie słychać mniej więcej co 1 minutę. Prawdopodobnie uszkodzony jest czujnik regulacji świateł.
Dziękuję za pomoc.
Mariusz
Jestem nowym posiadaczem Thesis 2003 r, 2,4 TDJ.
Może ktoś wie w jaki sposób wyłączyć uciążliwe pikanie informujące o błędzie.
Piknięcie słychać mniej więcej co 1 minutę. Prawdopodobnie uszkodzony jest czujnik regulacji świateł.
Dziękuję za pomoc.
Mariusz
Re: Błąd regulacji świateł - pikanie podczas jazdy
Błędy można zlikwidować poprzez ich skasowanie (poprzedzone naprawą)
lub alternatywnie
zasłonienie ekranu infocenter (wyjęcie diodek/żarówek ew. kontrolki) i odłączenie brzęczyka.
lub alternatywnie
zasłonienie ekranu infocenter (wyjęcie diodek/żarówek ew. kontrolki) i odłączenie brzęczyka.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 paź 2009, 19:55
- Lokalizacja: Strzelce Kraj/Poznań
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Miałem to samo, zerwany miałem łącznik do xenonów pod spodem, pasuje od 166 u tych paprochów Lanciateam zmieione za 120 zł + kasowanie w ASO i wsio ok
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Nie znam chłopaków i usług teamu Lanciateam, ale nie bardzo rozumiem, dlaczego używasz w stosunku do nich określenia "paprochy". Dla mnie ma to zabarwienie negatywne, kojarzące się z partaczami. czyżby cię czymś skrzywdzili?
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Bardzo proszę o nieużywanie takich pejoratywnych określeń. Oczywiście masz pełne prawo do takiej czy innej oceny tego sklepu/serwisu i chętnie poznamy Twoją opinię na temat jakości w tym serwisie, ale wyrażoną konkretnie - opisz po prostu swoje doświadczenia z nimi i co Ci się nie podobało. A takie epitety po prostu sobie odpuśćmy, swoje sympatie wyrażajmy kupując w sklepach, które uważamy za dobre a omijając te wg nas złe, opisując swoje przypadki i wypowiadając się gdy ktoś pyta o opinięo danym serwisie.PioWi pisze:Miałem to samo, zerwany miałem łącznik do xenonów pod spodem, pasuje od 166 u tych paprochów Lanciateam zmieione za 120 zł + kasowanie w ASO i wsio ok
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW

Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Podłączę się pod temat.
Poprzedniemu właścicielowi wpadły pod samochód dwa psy i w efekcie uszkodzony jest układ poziomowania lamp. Lampy wyjąłem i pozapinałem zaczepy silników, co mi nie poprawiło sytuacji, bo teraz lampy są w trybie awaryjnym i świecą 5 m przed samochód. Oczywiście piski i zachęty udania się do serwisu mam co chwilę.
Mam pytanie:
Czy po usunięciu uszkodzenia układ powinien się przetestować i wrócić do normalnego stanu, czy po przejściu w tryb awaryjny zapisuje na stałe alarm i musi być przeprowadzona diagnostyka ksenonów np. FES?.
Czy halogeny w zderzaku też są poziomowane? Bo ich nie sprawdzałem i może też mają usterkę.
Zastanawiam się nad zakupem licencji FiatECUScan (210złotych) ale muszę być pewny że będzie pełny dostęp do elektroniki.
Poprzedniemu właścicielowi wpadły pod samochód dwa psy i w efekcie uszkodzony jest układ poziomowania lamp. Lampy wyjąłem i pozapinałem zaczepy silników, co mi nie poprawiło sytuacji, bo teraz lampy są w trybie awaryjnym i świecą 5 m przed samochód. Oczywiście piski i zachęty udania się do serwisu mam co chwilę.
Mam pytanie:
Czy po usunięciu uszkodzenia układ powinien się przetestować i wrócić do normalnego stanu, czy po przejściu w tryb awaryjny zapisuje na stałe alarm i musi być przeprowadzona diagnostyka ksenonów np. FES?.
Czy halogeny w zderzaku też są poziomowane? Bo ich nie sprawdzałem i może też mają usterkę.
Zastanawiam się nad zakupem licencji FiatECUScan (210złotych) ale muszę być pewny że będzie pełny dostęp do elektroniki.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Miałem problemy z czujnikiem akurat tylko na przednim zawieszeniu i oczywiście komunikatem który jest wkurzający.
Warsztat który miał naprawić moją skrzynie biegów oczywiście uszkodził kostkę na czujniku poziomowania lamp i jak okazało się po wyjechaniu od nich również i czujnik. Czujnik wymieniłem lecz błąd trzeba było skasować examiner-em. Teraz jak na ulicach mamy śnieg i wcześniej błoto pośniegowe do uszkodzonej kostki dostała się woda i spowodowała zwarcie. Błąd się wyświetlił a lampy skakały z góry na dół. Po oczyszczeniu i usunięciu wody z kostki lampy się ustabilizowały i zniknął błąd więc nie trzeba było podpinać examiner-a.
Poziomują się tylko soczewki z xenon-ami, halogeny się nie poziomują.
Warsztat który miał naprawić moją skrzynie biegów oczywiście uszkodził kostkę na czujniku poziomowania lamp i jak okazało się po wyjechaniu od nich również i czujnik. Czujnik wymieniłem lecz błąd trzeba było skasować examiner-em. Teraz jak na ulicach mamy śnieg i wcześniej błoto pośniegowe do uszkodzonej kostki dostała się woda i spowodowała zwarcie. Błąd się wyświetlił a lampy skakały z góry na dół. Po oczyszczeniu i usunięciu wody z kostki lampy się ustabilizowały i zniknął błąd więc nie trzeba było podpinać examiner-a.
Poziomują się tylko soczewki z xenon-ami, halogeny się nie poziomują.
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
no proszę mi też chłopaki od skrzyni kostkę uszkodziły...wychodzi na to, że bardzo wrażliwa musi być.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Już wymieniłeś, czy jeździsz z uszkodzoną?
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Witam, u mnie podobnie "pikało", zauważyłem, że gdy miałem komplet w samochodzie, z tyłu 3 i jeszcze obciążony bagażnik, gdy sam lub tylko przód, było ok.............???
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Możesz mieć problem z tylnym sensorem poziomowania
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
niedawno coś mi tam chłopaki robili i chyba poprawili kostkę bo już jest luzik.LUKI82 pisze:Już wymieniłeś, czy jeździsz z uszkodzoną?
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
Jakby co to mam pod nosem gościa u którego można kupić oryginalne kostki
Re: Thesis - błąd regulacji świateł/pikanie podczas jazdy
FES w najnowszej wersji obskakuje centralkę xeno, potrzebna jest tylko przejściówka lub dodatkowy przełącznik w KKLu. Na stronie FESa są wszystkie niezbędne informacje o rozkładzie pinów.
U mnie po awarii czujnika (rozpiął się przegub kulowy na zaspie) błąd trzeba było wykasować, bo buzzer non stop piszczał.
Samoistnie nie znikł, jak w przypadku airbag-a po usunięciu przyczyny.
U mnie po awarii czujnika (rozpiął się przegub kulowy na zaspie) błąd trzeba było wykasować, bo buzzer non stop piszczał.
Samoistnie nie znikł, jak w przypadku airbag-a po usunięciu przyczyny.