Lancia Thema II (Chrysler 300)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Seth » 06 lut 2012, 13:51

Czyli standardowe, amerykańskie badziewie. Pewnie mając 3,6 litra zapewnie osiągi takie jak 2,8-3,0 europejskie
7,7 do 100km/h. Powiedzmy, że do konkurencji damy Mercedesa (bo BMW z założenia bardziej sportowe - ale za to ma skrzynię biegów identyczną, i działa ona genialnie)
Thema 3.6V6 8A/T - 210kW, 1801kg, 7,7s
E350 BE 7GTronic - 225kW, 1746kg, 6,3s (3.5V6)
E250 BE 7GTronic - 150kW - 1650kg, 7,7s (1.8T)
:(

co do "wpadek jakościowych" - mnie one by zupełnie nie przeszkadzają, bo są u każdego producenta (w Themie to okolice tylnego słupka) Jakość w stosunku do 300C jest gigantycznie poprawiona

samochód na pewno z marszu nie będzie konkurował z "trójcą", prędzej ma do odcięcia kawałek tortu z tego małego wycinka, w którym mieszczą się samochody "alternatywne" - Volvo S80, Citroen C6, Lexus GS itp.

jeśli chodzi o silnik, to wciąż zbyt wolna jak na osiągi, ale optymalna, jest dla mnie wersja 3.0CRD. Silnik VM jest rewelacyjny (niedługo test Grand Cherokee z tym silnikiem), i tutaj by się dobrze sprawdził - osiagi podobne jak benzyna, za to spalanie pewnie kilka dobrych litrów mniejsze.

@Nat
właśnie mogłoby być zmienne. Po paru dniach się przyzwyczaiłem i nawet mi się podoba... tyle tylko, że nie pasuje do brązów i beżów na desce rozdzielczej ;)
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Post autor: Nat » 06 lut 2012, 13:54

Zdecydowanie. ;)

Napiszą każdą niedorzeczność za odpowiednią cenę.
Mój ulubiony przykład: "Juke-R to właśnie definicja tego, co duzi chłopcy lubią najbardziej. " :lol:
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Tomzik » 06 lut 2012, 14:33

Seth pisze:samochód na pewno z marszu nie będzie konkurował z "trójcą", prędzej ma do odcięcia kawałek tortu z tego małego wycinka, w którym mieszczą się samochody "alternatywne" - Volvo S80, Citroen C6, Lexus GS itp.
Trzeba równac do najlepszych a nie do pośredniaków (może poza S80) żądając za to w dodatku wiekszą kasę ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Seth » 06 lut 2012, 15:24

akurat z tej grupy to GS jest najlepszy ;)
większa kasę? nie sądzę. Pieniądze jak najbardziej porównywalne.
a z pewnych względów przez długi czas takie samochody nie będą sprzedażowo konkurencyjne z Niemcami. Jak na razie najlepiej idzie to konkurowanie Lexusowi, ale też jest różnica na poziomie kilkukrotnie mniejszej sprzedaży.
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Tomzik » 06 lut 2012, 15:40

A dlaczego najlepiej idzie akurat Lexusowi?

Bo ma najlepszą jakość, która bardzo się liczy w tym segmencie.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Pingvin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1423
Rejestracja: 30 gru 2008, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: PWL/FZ

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Pingvin » 06 lut 2012, 15:46

Wpisując się jeszcze w temat silników - wiem, że w Europie to samobójstwo, w Polsce pewnie sprzedałoby się 0 sztuk, ale boli, że 300C ma w ofercie 5.7l oraz 6.4l, o których nikt nawet nie pomyślał. Z taką bazą technologiczną 3.6 jako "topowa" jednostka faktycznie wygląda jak cięcie amerykańca do europejskiego szablonu.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Seth » 06 lut 2012, 15:50

6.4 może będzie (a może nie) - 5.7 słabo się sprzedawał w starym 300C i ostatnie chyba dwa lata "życia" na rynku były już tylko wersje 3.0CRD i SRT8 :)
W Polsce sprzedają się przy takich samochodach albo wersję minimum, albo maximum ;) Grand Cherokee SRT8 będzie w polskiej ofercie.

btw. to jest Chrysler 300, a nie 300C. Dopisek "C" jest tylko dla wersji V8. Stara buda na rynek Europejski miała całą paletę "300C".
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Wilkin » 06 lut 2012, 22:32

Nat pisze:
Seth pisze:- błękitne podświetlenie pasuje do tego samochodu jak świni siodło
To mnie zawsze dziwi.
Byle chiński odpustowy zegareczek elektroniczny za 10 złotych ma do wyboru 5 kolorów podświetlania, a w "luksusowej" furze za górę pieniędzy pozostaje tylko paskudne niebieskie podświetlenie (którego też nie cierpię, na równi z czerwonym).
Co za problem wlutować kilka kolorowych diód : coto :
to nie kilka kolorowych,wystarczy jedna tylko RGB , i masz do wybory praktycznie każdy kolor jaki sobie zamarzysz : yesyes :
chcesz to Ci zrobię takie w kappie,- thema się schowa ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

monry
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 161
Rejestracja: 17 lis 2009, 22:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: monry » 07 lut 2012, 10:29

Seth pisze:plastiki są pokryte skórą/materiałem skóropodobnym (sygnowanym Poltroną). Nie ma za wiele miękkich plastików, ale całość robi bardzo dobre wrażenie - Voyager nie ma podejścia
Warto jednak zaznaczyć, że tak jest tylko w najwyższej wersji. W pozostałych niestety mamy deskę plastikową..
Co do skrzyni to jeszcze w tym roku ma być wersja z sekwencją - podejrzewam, że kilka poprawek też wprowadzą więc może i zbliży się do działania takiego jak w BMW ;)

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: Nat » 07 lut 2012, 11:15

Wilkin pisze:
Nat pisze:
Seth pisze:- błękitne podświetlenie pasuje do tego samochodu jak świni siodło
To mnie zawsze dziwi.
Byle chiński odpustowy zegareczek elektroniczny za 10 złotych ma do wyboru 5 kolorów podświetlania, a w "luksusowej" furze za górę pieniędzy pozostaje tylko paskudne niebieskie podświetlenie (którego też nie cierpię, na równi z czerwonym).
Co za problem wlutować kilka kolorowych diód : coto :
to nie kilka kolorowych,wystarczy jedna tylko RGB , i masz do wybory praktycznie każdy kolor jaki sobie zamarzysz : yesyes :
chcesz to Ci zrobię takie w kappie,- thema się schowa ;)
Dzięki za dobre chęci
Sęk w tym, że nie mam kappy. A w innych moich autach kolor podświetlenia (biały lub zielony) jak najbardziej mi odpowiada...
jeśli to takie proste to tym dziwniejsze, że mało który producent aut to stosuje.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

laly2000

Re: Nowa Thema - wrażenia z jazdy

Post autor: laly2000 » 07 lut 2012, 12:42

A już w ogóle czad byłby, gdyby kolorem podświetlenia z diod RGB można było sterować przez dotykowy ekran ICS, wybierając z całej palety ;)
Technicznie jest to banalnie proste do zrobienia, gorzej z modyfikacją fabrycznego sprzętu/softu.

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Post autor: thermano » 20 lut 2012, 8:14

No i obejrzałem wreszcie Themę na żywo . Wnioski :
+ zaskakująca jakość wykonania i materiały
+ bardzo mila stylistyka
+ wyposażenie i cena za to
+ elektrycznie regulowane pedały:)

- Przestronność z tyłu
- amerykańska bryła

Ale w środku jak u Mamy . Widać włoską rękę
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
Ecnelis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 248
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:12
Imię: Przemek
Lokalizacja: Prehoryłe
Kontakt:

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Post autor: Ecnelis » 20 lut 2012, 12:39

Lancia przywiezie do Genewy dwie sztuki Themy, jedną z 3-litrowym V6, drugą z 3,6-litrowym V6, mocą 286 KM i 8-stopniowym automatem. Ten drugi egzemplarz będzie uzbrojony w napęd na wszystkie cztery koła.

Obrazek

KrzychuKrzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 72
Rejestracja: 28 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: Zach-pom

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Post autor: KrzychuKrzys » 20 lut 2012, 18:56

Ecnelis pisze:Lancia przywiezie do Genewy dwie sztuki Themy, jedną z 3-litrowym V6, drugą z 3,6-litrowym V6, mocą 286 KM i 8-stopniowym automatem. Ten drugi egzemplarz będzie uzbrojony w napęd na wszystkie cztery koła.

Obrazek
A będzie nowa skrzynia w dieslu?

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

Post autor: broker » 20 lut 2012, 20:01

^^^ Dopiero pod koniec roku, 8-biegowa
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”