7,7 do 100km/h. Powiedzmy, że do konkurencji damy Mercedesa (bo BMW z założenia bardziej sportowe - ale za to ma skrzynię biegów identyczną, i działa ona genialnie)Czyli standardowe, amerykańskie badziewie. Pewnie mając 3,6 litra zapewnie osiągi takie jak 2,8-3,0 europejskie
Thema 3.6V6 8A/T - 210kW, 1801kg, 7,7s
E350 BE 7GTronic - 225kW, 1746kg, 6,3s (3.5V6)
E250 BE 7GTronic - 150kW - 1650kg, 7,7s (1.8T)

co do "wpadek jakościowych" - mnie one by zupełnie nie przeszkadzają, bo są u każdego producenta (w Themie to okolice tylnego słupka) Jakość w stosunku do 300C jest gigantycznie poprawiona
samochód na pewno z marszu nie będzie konkurował z "trójcą", prędzej ma do odcięcia kawałek tortu z tego małego wycinka, w którym mieszczą się samochody "alternatywne" - Volvo S80, Citroen C6, Lexus GS itp.
jeśli chodzi o silnik, to wciąż zbyt wolna jak na osiągi, ale optymalna, jest dla mnie wersja 3.0CRD. Silnik VM jest rewelacyjny (niedługo test Grand Cherokee z tym silnikiem), i tutaj by się dobrze sprawdził - osiagi podobne jak benzyna, za to spalanie pewnie kilka dobrych litrów mniejsze.
@Nat
właśnie mogłoby być zmienne. Po paru dniach się przyzwyczaiłem i nawet mi się podoba... tyle tylko, że nie pasuje do brązów i beżów na desce rozdzielczej
