Lybra 2.0 - przybywa oleju

Ciechu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 201
Rejestracja: 24 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Lybra 2.0 - przybywa oleju

Post autor: Ciechu » 09 cze 2012, 20:52

Witajcie mam problem zauważyłem że przybywa mi oleju i czuć go benzyną. Podjechałem na kompa i okazuje się "mieszanka addtywna" krok za krokiem doszliśmy że na biegu jałowym jest 89% otwarcia przepustnicy.

Czy to może być powód że silnik nie jest w stanie przepalić takiej ilości benzyny i jakoś dostaje się do oleju?
Dodam że wymieniłem sondę lambda na oryginał bosch i przepływke też

Czy jedyną szansą jest wymiana przepustnicy?

Pozdrawiam

argenta67

Re: Lybra 2.0 przybywa oleju

Post autor: argenta67 » 09 cze 2012, 21:57

Ciechu pisze:Witajcie mam problem zauważyłem że przybywa mi oleju i czuć go benzyną. Podjechałem na kompa i okazuje się "mieszanka addtywna" krok za krokiem doszliśmy że na biegu jałowym jest 89% otwarcia przepustnicy.

Czy to może być powód że silnik nie jest w stanie przepalić takiej ilości benzyny i jakoś dostaje się do oleju?
Dodam że wymieniłem sondę lambda na oryginał bosch i przepływke też

Czy jedyną szansą jest wymiana przepustnicy?

Pozdrawiam
Jakaś dziwna diagnostyka? 89% otwarcia przepustnicy? kiedy? jak? na biegu jałowym? nie ma takiej opcji aby silnik benzynowy nie dał rady spalić podanego paliwa musiałby nie mieć ciśnienia na cylindrach ale wtedy by nie miał mocy. :ojej:

Ciechu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 201
Rejestracja: 24 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 - przybywa oleju

Post autor: Ciechu » 10 cze 2012, 13:18

Tak na biegu jałowym wskazania OBD

Czujnik położenia przepustnicy 1 87%
Czujnik położenia przepustnicy 2 11%

Ciechu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 201
Rejestracja: 24 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 - przybywa oleju

Post autor: Ciechu » 26 cze 2012, 7:14

Okazało się że to przepustnica i mam teraz pytanie do znawców tematu.

Czy po przełożeniu przepustnicy to normalne że auto gaśnie jak schodzi z wysokich obrotów? Trzeba ją adaptować w aso?

Czy może przyczyna jest jeszcze gdzieś inna typu przepływomierz. Dodam że silnik na luzie chodzi teraz idealnie równo nic nie syczy stuka ani puka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”