Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 918
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: Piszczyk » 20 gru 2007, 23:27

wracając do tematu...
pisanie tekstu do fotorelacji wymiany paska idzie mi opornie (brak czasu) więc dla niecierpliwych podrzucem parę fotek z wymiany - reszta w krótce 8O

foto1
foto2
foto3
foto4
foto5
foto6
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

Awatar użytkownika
KrissEB
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 759
Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków, Bełchatów

Re: Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: KrissEB » 05 sie 2012, 21:38

A pamiętasz może czy ten rozrząd robiłeś bez żadnych blokad?
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
         Skoda Felicja 1.3 95'
         Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
         Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
         Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
  Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
  Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: Bany » 06 sie 2012, 9:39

do tego rozrządu nie ma blokad

Awatar użytkownika
KrissEB
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 759
Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków, Bełchatów

Re: Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: KrissEB » 06 sie 2012, 14:29

Czyli po prostu obracasz silnikiem tak żeby znaki się zgadzały, zdejmujesz napinacz, stary pasek rozrządu stary pasek wałków balansowych i zakładasz nowe cześci (oczywiście nie bede wspominał o całej otoczce związanej z wymiana rozrządu) i nie trzeba sie martwić ze coś sie przestawi? Bez blokowania?
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
         Skoda Felicja 1.3 95'
         Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
         Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
         Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
  Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
  Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'

Awatar użytkownika
facio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: facio » 06 sie 2012, 14:53

Tylko zaznacz umiejscowienie koła pasowego względem wału bo sruby pasują w każdej pozycji a jak przestawisz to silnik nie odpali ze względu na czujnk hala ,który (czyta z koła sygnał ). :nono:
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898

Awatar użytkownika
henek155
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Łańcut

Re: Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: henek155 » 09 lut 2013, 1:36

kolego Piszczyk nie miałeś problemu ze znakiem na prawym balansie czyli tym nizej po stronie wydechu?
ostatnio jak zmieniałem rozrząd w mojej czarnej bez visa to nie miałem problemu teraz zmieniam z visem i ten znak mi sie nie zgadza, po załozeniu paska jest w takiej pozycji jak u ciebie bez paska znak C.jak przerzuce nizej o ząbek to znak wychodzi w tej pozycji .Dodam ze znak A się zgadza.
foty po zmianie o ząbek nizej.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

dawidson

Odp: Kappa 2.0t 16v - wymiana paska rozrządu

Post autor: dawidson » 09 lut 2013, 2:18

...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”