Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: Lukasz_TG » 16 lip 2013, 23:01

Nie wiem czy tłoki zmieniałeś czy nie, ale nieznacznie od tego lepiej zrobić minimum 500 km na PB. Ten silnik jako tako nie przepada za LPG.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7377
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: faraon » 17 lip 2013, 0:11

irekz1 pisze:....., nowe zawieszenie, ....
Jak to wyszło :?: - zadowolony :?:
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 17 lip 2013, 20:53

Witam wszystkich.Mam mały problem z podłączeniem podciśnienia na kolektorze ssącym,po prostu podpiąłem wężyki, ale nie wiem czy nie pozamieniałem kolejności. Nie wiem jeszcze jaki przewód podłączyć pod to http://www.motointegrator.pl/produkty/4 ... 1-001.Moja lancia nie ma tej mocy co powinna mieć i od czasu do czasu strzela, ale myślę że to dotycz wężyków podciśnienia. Jeśli ktoś ma jakieś fotki ,schemat lub wie jak to podpiąć żeby było dobrze,to proszę pisać.

Teraz jeżdżę na pb. a tłoków nie wymieniałem, bo wszystko w silniku było ok, przynajmniej mój mechanik tak stwierdził, a jest dobry i wie co robi, a nie jak inni dużo gadają a gówno potrafią.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, 22:40 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.Poprawiłem pisownię.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”