Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem
Nie wiem czy tłoki zmieniałeś czy nie, ale nieznacznie od tego lepiej zrobić minimum 500 km na PB. Ten silnik jako tako nie przepada za LPG.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz
,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V
Peugeot 206 cc 



- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7377
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem
Jak to wyszłoirekz1 pisze:....., nowe zawieszenie, ....


Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
- irekz1
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Gorzów wlkp
Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem
Witam wszystkich.Mam mały problem z podłączeniem podciśnienia na kolektorze ssącym,po prostu podpiąłem wężyki, ale nie wiem czy nie pozamieniałem kolejności. Nie wiem jeszcze jaki przewód podłączyć pod to http://www.motointegrator.pl/produkty/4 ... 1-001.Moja lancia nie ma tej mocy co powinna mieć i od czasu do czasu strzela, ale myślę że to dotycz wężyków podciśnienia. Jeśli ktoś ma jakieś fotki ,schemat lub wie jak to podpiąć żeby było dobrze,to proszę pisać.
Teraz jeżdżę na pb. a tłoków nie wymieniałem, bo wszystko w silniku było ok, przynajmniej mój mechanik tak stwierdził, a jest dobry i wie co robi, a nie jak inni dużo gadają a gówno potrafią.
Teraz jeżdżę na pb. a tłoków nie wymieniałem, bo wszystko w silniku było ok, przynajmniej mój mechanik tak stwierdził, a jest dobry i wie co robi, a nie jak inni dużo gadają a gówno potrafią.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, 22:40 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.Poprawiłem pisownię.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.Poprawiłem pisownię.