Kappa 2.0 16v Turbo - po remoncie problem z podciśnieniem

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Kappa 2.0 16v Turbo - po remoncie problem z podciśnieniem

Post autor: irekz1 » 17 lip 2013, 22:01

Witam wszystkich.Mam mały problem z podłączeniem podciśnienia na kolektorze ssacym,poprostu podpiołem wężyki ale niewiem czy niepozamieniałem kolejności.Niewiem jeszcze jaki przewód podłączyć pod to http://www.motointegrator.pl/produkty/4 ... 1-001.Moja lancia niema tej mocy co powinna mieć i od czasu do czasu szczela, ale myyślę żę to dotycz wężyków podciśnienia.Jeśli ktoś ma jakieś fotki ,schemat lub wie jak to podpiąc żeby było dobrze,to proszę pisać.

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 16v Turbo po remoncie problem z podciśnieniem

Post autor: stabraf » 17 lip 2013, 22:34

Obrazek

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo po remoncie problem z podciśnieniem

Post autor: irekz1 » 17 lip 2013, 22:47

wiesz może gdzie podpiąć ten czujnik http://www.motointegrator.pl/produkty/4 ... 1-001

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 16v Turbo po remoncie problem z podciśnieniem

Post autor: stabraf » 17 lip 2013, 22:51

link nie działa - skróć go :link:

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo po remoncie problem z podciśnieniem

Post autor: irekz1 » 17 lip 2013, 22:55

:link:
Czy do tego czujnika idzie jakiś wężyk od powietrza???
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, 23:03 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 16v Turbo po remoncie problem z podciśnieniem

Post autor: stabraf » 17 lip 2013, 23:05

Kolejny raz poprawiam Twoją pisownię! Przeczytaj co Ci dopisuję pod postami ! Linka skróciłem za Ciebie.
irekz1 pisze::link:
Czy do tego czujnika idzie jakiś wężyk od powietrza???
To jest czujnik ciśnienia atmosferycznego - nic więcej oprócz wtyczki elektrycznej tam się nie zapina ;)

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - po remoncie problem z podciśnieni

Post autor: irekz1 » 17 lip 2013, 23:38

Dzięki i sorki za pisownię

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8478
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - po remoncie problem z podciśnieni

Post autor: stabraf » 17 lip 2013, 23:43

A proszę bardzo ;)

Staraj się jak inni ;)

Powodzenia w dłubaniu : yesyes :

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 403
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - po remoncie problem z podciśnieni

Post autor: Renegat... » 02 wrz 2014, 8:46

Witam Czy kolega stabraf posiada może schemat wiązki i podłaczeń ECU do kappa 16vt 2.0? bo kombinuje z przekładką tego silnika do delty ale najpierw muszę zobaczyć schemat.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”