Witam,
serdecznie całe grono uzytkowników Lancii, jutro odbieram (żeby nie zapeszyć) Lancie Zeta 2001 2.0 T

, zepsuty jest w niej obrotomierz, chciałbym sie dowiedzieć czy mechanizm obrotka jest taki sam we wszystkich rocznikach Zety? rozdzielając na Pb i Diesla. Drugie pytanie czy ma się to tak samo do całej rodziny Czworaczków Eruvana? a może taki sam mechanizm obrotomierza Pb jest w innej Lancii, planuje zakup zegarów do przeszczepu obrotka, stad moje pytania
Spytam jeszcze, być może zły dział, czy w Zecie 2.0 Turbo w benzynie to silnik 2.0 TCT? czy co to za silniczek i co ile wypada zmienić w nim rozrząd bo szukam od wczoraj po necie i nic
Pozdrawiam!
Mateusz
Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, 14:55 przez
Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!