Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

marcin80801
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 02 gru 2010, 20:50
Lokalizacja: BIAŁA k. wielunia

Re: Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

Post autor: marcin80801 » 15 lis 2013, 20:37

no to jeszcze pozostaje ciśnienie otwarcia i czy bez obaw można bez żadnych obaw do kappy bo może się różnić małym szczegółem i kapiszona szag trafi a włożyłem w niego bardzo dużo było to auto wybitnie zaniedbane naprawiane było wtedy jak nie mogło jechać poprostu reanimacjia więc jak jeszcze silnik zap....ole p[rzez głupotę jakąś to w życiu włocha nie kupię a marzy mi się alfa 166 jtd po pierwszym lifcie
LANCIA KAPPA 2,4 tds
PEUGEOT 406 1.9 td


Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

Post autor: volf » 16 lis 2013, 0:19

jakubg pisze:Z tego co wyczytałem to korpus jest taki sam jak w marei itd. A końcówka taka jak w alfie 164 2.5 lub 155 2.5.
Ale przecież silnik 2.4 TD z Marei a silnik 2.4tds z Kappy to jeden i ten sam silnik, więc teza o innych końcówkach jest co najmniej bzdurna :lol:
Co do rozterek kolegi marcin80801 ja już swoją opinie wyraziłem. Oczywiście w czasie produkcji auta wprowadzano zapewne jakieś zmiany w numerach wtrysków itp, ale w praktyce to różnicy nie zauważysz i silnikowi nic nie będzie (pod warunkiem, że wstawisz sprawny wtryskiwacz).
Może też kupić element zgodny z numerem tego starego, najlepiej nowy : ok2 :
Mogę jeszcze powiedzieć o swojej przygodzie-swego czasu wymieniałem głowice w swojej Kappie, bo stara miała prawdopodobnie mikropęknięcie. By nie bawić się w spawanie i sprawdzania kupiłem po prostu drugą od Fiata Marei, była kompletna z wtryskami wałkiem itp. Nie wnikając w szczegóły (typu numery wtryskiwaczy) zamontowana została do Kappy. Żadnych zmian w pracy silnika nie stwierdzono.
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Re: Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

Post autor: jakubg » 16 lis 2013, 2:15

I to rozwiązuje problem.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

carincton
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 676
Rejestracja: 05 lis 2011, 14:54
Imię: Damian
Lokalizacja: okolice Konina

Re: Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

Post autor: carincton » 16 lis 2013, 7:55

marcin80801 pisze:no to jeszcze pozostaje ciśnienie otwarcia i czy bez obaw można bez żadnych obaw do kappy bo może się różnić małym szczegółem i kapiszona szag trafi a włożyłem w niego bardzo dużo było to auto wybitnie zaniedbane naprawiane było wtedy jak nie mogło jechać poprostu reanimacjia więc jak jeszcze silnik zap....ole p[rzez głupotę jakąś to w życiu włocha nie kupię a marzy mi się alfa 166 jtd po pierwszym lifcie

Jeśli silnik przez głupotę popsujesz to przecież pochodzenie auta nie będzie tego przyczyną tylko twoje postępowanie.

Alan

Re: Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

Post autor: Alan » 16 lis 2013, 15:16

Nie jestem znafcom :P nie jestem nawet miłośnikiem marki :P Padł mi sterujący kupiłem byle jaki na alledrogo z Mareii wkręciłem i działa ...i tak juz ze 50tys km :)

Kappa rulezz ...i diesel musi dymić :)

carincton
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 676
Rejestracja: 05 lis 2011, 14:54
Imię: Damian
Lokalizacja: okolice Konina

Re: Kappa TDS - regulacja wyprzedzenia wtrysku

Post autor: carincton » 16 lis 2013, 15:27

Uważałem cię za miłośnika marki. To mnie zaskoczyłeś.
Alan pisze:Nie jestem znafcom :P nie jestem nawet miłośnikiem marki :P Padł mi sterujący kupiłem byle jaki na alledrogo z Mareii wkręciłem i działa ...i tak juz ze 50tys km :)

Kappa rulezz ...i diesel musi dymić :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”