Post
autor: Tomzik » 13 lip 2015, 20:09
107 tysięcy i wysprzęglik klęknął rozchlapując płyn po tarczy sprzęgła.
Dwumasa swoją drogą już stukała.
Oba podzespoły produkcji LuK-a - szkopski szajs.
Za sprzęgło dałem 880zł, za dwumas po bardzo dobrym rabacie 2100zł, znów LuK-i. We Fiacie chcieli 1100zł za sprzęgło (ale nieoryginalne) i 3300 za dwumas odnawiany.
Przy okazji popuszczał już też uszczelniacz na wale - 240zł oryginalny.
Chyba było jeżdżone tylko po mieście, masakrycznie słaba trwałość. Ale mając w ręce to koło już wiem dlaczego - w silniku 20VT było sporo większe i dużo cięższe - solidna robota. A dziś byle co, oby drożej i częściej wymieniać.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205