Post
autor: _Rafako_ » 11 cze 2015, 10:58
Zachęciliście mnie wybitnie

To my przyjedziemy chyba jednak Mercedesem W123. Gdy już zgubicie zawieszenia w Lanciach, będę Wam rzucał pomocną linę. Jak będę chciał sobie oszlifować podwozie w Delcie, to znam bardziej konwencjonalne metody
Serdecznie pozdrawiam.
Ps. pamiętam taki Zlot w Bieszczadach, gdy przyjechaliśmy na niego z Olą Dacią i później jak takich jednych przed nami nawigacja wyprowadziła na bardzo dziurawy asfalt, to wlekli się po nim jakąś Kappą Coupe i Alfą 166 30-40 km/h, gdzie ja porządną, rumuńską technologią mogłem cisnąć śmiało 80 km/h (ale mnie wstręciuchy przyblokowały)

Jeśli zatem przejazd próbny trasy rajdu został wykonany jakąś 166 w komplecie z Kappą Coupe, obciążoną zbiornikiem pełnym "paliwa wstydu" to zaręczam, że trasę da się przejechać nawet na deskorolce

Jest: Mercedes W123 200D '83 + Ford Mustang V ’06 + Mini Cooper ’05 + Skoda Superb 2.0 4x4 ’24...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V, Thesis 2.0 20VT...