RIP dla działów Delta I/II

Róbta co chceta ;)
Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5140
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Bichoń » 25 sie 2015, 8:41

Wygląda na to, że śmiercią naturalną umierają nam działy dla Delty I/II/Dedry/Integrale. Od miesiąca nie było w tych działach żadnego postu. Zapewne jest to skutek coraz mniejszej ilości tych samochodów jeżdżących po naszych drogach. A kiedyś to te działy "ciągnęły" forum. Na zlotach też już niewiele tych samochodów się pojawia. Chyba powoli dobiega końca pewien rozdział w historii Lancii w Polsce.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4424
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Snail » 25 sie 2015, 9:19

Taki los...tych furek jest coraz mniej. Psują się, części zaczyna brakować, nie ma czym naprawiać, albo są "kasowane" na ulicy bądź w wyścigach... ;)
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10687
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: FXX » 25 sie 2015, 15:33

Imho ten rozdział już dawno się zakończył.
Wystarczy spojrzeć co się dzieje w innych działach - jeszcze jakiś czas temu w dziale Lybry były non stop jakieś tematy, a obecnie coraz mniej pojawiających się postów. Pałeczkę powoli przejmuje Thesis, której właścicieli jest coraz więcej na forum, i oczywiście Kappa, która nieustannie generuje ruch. Tylko co jak Thesis przeminie jak Delta/Dedra?
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1584
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: rain » 25 sie 2015, 15:59

Thesis jest w momencie kiedy te auta są w miarę tanie i podejrzewam że przypadkowi użytkownicy szybko je porzucą i zostanie kilkunastu wariatów i może kilka osób traktujących auto jako lokatę kapitału.

Kappy za to wg mnie powoli zaczynają ulegać biodegradacji, pewnie za 5-6 lat będzie ich tyle co Them. Tylko "qpety" będą się trzymać tak jak teraz.

COs mi się wydaje że jeszcze na forum czeka nas fala Delt 3, Y i w mały stopniu Voyager i Them, jak stanieją. A potem pewnie powoli forum miłośników będzie się przekształcać w wyspecjalizowane forum właścicieli youngtimerów.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v

Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Borek » 25 sie 2015, 16:12

Biodegradacji? Kappa to nie japończyk, nie rdzewieje tak łatwo. :lol:
Drop a gear and disappear!

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10687
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: FXX » 25 sie 2015, 16:18

rain pisze:Thesis jest w momencie kiedy te auta są w miarę tanie i podejrzewam że przypadkowi użytkownicy szybko je porzucą i zostanie kilkunastu wariatów i może kilka osób traktujących auto jako lokatę kapitału.

Kappy za to wg mnie powoli zaczynają ulegać biodegradacji, pewnie za 5-6 lat będzie ich tyle co Them. Tylko "qpety" będą się trzymać tak jak teraz.

COs mi się wydaje że jeszcze na forum czeka nas fala Delt 3, Y i w mały stopniu Voyager i Them, jak stanieją. A potem pewnie powoli forum miłośników będzie się przekształcać w wyspecjalizowane forum właścicieli youngtimerów.
: ok2 : : ok2 :

Do tego mam przykre wrażenie, że największą aktywność forum mamy już niestety za sobą...
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6397
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: vanisch » 25 sie 2015, 16:22

Snail pisze:Taki los...tych furek jest coraz mniej. Psują się, części zaczyna brakować, nie ma czym naprawiać, albo są "kasowane" na ulicy bądź w wyścigach... ;)
Przede wszystkim gniją, Lybry wyginą w podobny sposób.
Części do Dedry/Delty nie brakuje, przecież od Tipo do Marei to wszystko jedno i to samo...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
grodek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2019
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: grodek » 25 sie 2015, 16:55

Lancia nie jest tak popularnym samochodem jak niemiecki dupowóz , a opinia o zepsutych na każdym rogu Alfach dobiła tylko gwóźdź do trumny. Jako posiadacz Delty II , cieszę się że mogę mieć nietuzinkowy samochód , za którym większość na ulicy się ogląda , ale to chyba tylko ze względu na barwy jakie ma na sobie ;) A z brakiem części do Delty II , mniemam że to żart z twojej strony?

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7370
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: faraon » 25 sie 2015, 17:03

bichon pisze:Wygląda na to, że śmiercią naturalną umierają nam działy dla Delty I/II/Dedry/Integrale. Od miesiąca nie było w tych działach żadnego postu. Zapewne jest to skutek coraz mniejszej ilości tych samochodów jeżdżących po naszych drogach. A kiedyś to te działy "ciągnęły" forum. Na zlotach też już niewiele tych samochodów się pojawia. Chyba powoli dobiega końca pewien rozdział w historii .......
Bartku. Pozwolam sobie na OT i na małą modyfikację Twojego posta.
Otóż patrząc dużo szerzej widzę więcej przyczyn z powodu których to forum zanika/podupada/"nie ciągnie"/etc. Widziane przeze mnie przyczyny nie tkwią /w sensie ogólnym/ tylko z braku/mniejszej ilości Lancii. To tkwi w nas/ludziach/użytkownikach tego forum. Ale tego niestety nie zmienimy /samochód - markę możemy/, jak nie zaczniemy zmieniać się sami - od środka/od siebie :|
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Awatar użytkownika
Młody_H
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 15 mar 2010, 21:40
Imię: Hubert
Lokalizacja: Kielce

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Młody_H » 25 sie 2015, 18:49

Prawda jest taka, że to co się dało użytkować na co dzień z pod znaku Lancii, zmarło już dawno. Żaden zwykły użytkownik nie włoży grubej kasy na remont swojego wozu, tylko zmieni na nowszy. Tyle, że już nie ma nowszych, które się do czegokolwiek nadają.

Zostaną tylko "nawiedzeni" fani youngtimerów i kilku użytkowników z nowymi Ypsilon/Delta.

A Delty I albo się owinęły na drzewach, lub korozja przeżarła. Dostępność części i problematyczny serwis dobiły gwóźdź do trumny. A jak już ktoś ma, to albo sam naprawia, albo oddaje w zaufane miejsce- dlatego też dział techniczny świeci pustkami. : gafa :
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Borek » 25 sie 2015, 19:10

A czy przypadkiem dział techniczny nie służy właśnie tym, co sami naprawiają wozy?
Drop a gear and disappear!

Awatar użytkownika
Snail
Sekretarz
Sekretarz
Posty: 4424
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice / Poznań

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Snail » 25 sie 2015, 19:13

Owszem, ale faraon zrobił mały OT i w sumie to ma rację. Jakowyś marazm ogarnia powoli całość a nie tylko dział techniczny. I nie chodzi tu tylko o sezon ogórkowy, który obecnie mamy, a który się kończy.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Duch-Dziadka » 25 sie 2015, 21:21

Prawda jest taka, że zaczyna być problem z fajnymi egzemplarzami aut jeśli chodzi o Lancie...

Jeszcze niedawno było można kupić fajną Theme, Delte czy Kappę za przyzwoite pieniądze.
Ja za Theme LX dałem 550 Euro i to taką którą wróciłem do domu i przy odrobinie wkładu mogłem użytkować na co dzień.
...,a dzisiaj za byle jaką Lancię trzeba położyć worek kasy, nie wspominając o tym, że drugi pewnie trzeba włożyć lecz to wszystko zależy od pierwszego. Na Polskim rynku to już w ogóle jakaś masakra, a i wcale lżej nie jest w Niemczech.
Śledzę oba rynki jednocześnie starając się wychwycić ciekawe egzemplarze, za przyzwoitą kasę i w stanie nie będącym agonalnym.
Jak sami widzicie nie sprzedaje tych aut za wiele...od strzału do strzału...
Giulietta Veloce 2016r

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Borek » 26 sie 2015, 7:10

Panie! Teraz możesz iść na alledrogo i za całkiem przyzwoite pieniądze przytulić Maserati Quattroporte z roku 1997. Nie jajcuję sobie, stoi takie za 14 tauzenów, aż się przez chwilę zastanawiałem. Potem jednak przyszła refleksja - jak sam nie dam rady (a nie jestem złota rączką) to kto mi to naprawi...
Drop a gear and disappear!

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Re: RIP dla działów Delta I/II

Post autor: Duch-Dziadka » 26 sie 2015, 8:02

No tak, ale z uszkodzonym silnikiem...więc pewnie remont da nam kwotę zbliżoną do sprawnego egzemplarza... :)
Giulietta Veloce 2016r

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”