RIP dla działów Delta I/II
RIP dla działów Delta I/II
Wygląda na to, że śmiercią naturalną umierają nam działy dla Delty I/II/Dedry/Integrale. Od miesiąca nie było w tych działach żadnego postu. Zapewne jest to skutek coraz mniejszej ilości tych samochodów jeżdżących po naszych drogach. A kiedyś to te działy "ciągnęły" forum. Na zlotach też już niewiele tych samochodów się pojawia. Chyba powoli dobiega końca pewien rozdział w historii Lancii w Polsce.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: RIP dla działów Delta I/II
Taki los...tych furek jest coraz mniej. Psują się, części zaczyna brakować, nie ma czym naprawiać, albo są "kasowane" na ulicy bądź w wyścigach... 

Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
Re: RIP dla działów Delta I/II
Imho ten rozdział już dawno się zakończył.
Wystarczy spojrzeć co się dzieje w innych działach - jeszcze jakiś czas temu w dziale Lybry były non stop jakieś tematy, a obecnie coraz mniej pojawiających się postów. Pałeczkę powoli przejmuje Thesis, której właścicieli jest coraz więcej na forum, i oczywiście Kappa, która nieustannie generuje ruch. Tylko co jak Thesis przeminie jak Delta/Dedra?
Wystarczy spojrzeć co się dzieje w innych działach - jeszcze jakiś czas temu w dziale Lybry były non stop jakieś tematy, a obecnie coraz mniej pojawiających się postów. Pałeczkę powoli przejmuje Thesis, której właścicieli jest coraz więcej na forum, i oczywiście Kappa, która nieustannie generuje ruch. Tylko co jak Thesis przeminie jak Delta/Dedra?
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: RIP dla działów Delta I/II
Thesis jest w momencie kiedy te auta są w miarę tanie i podejrzewam że przypadkowi użytkownicy szybko je porzucą i zostanie kilkunastu wariatów i może kilka osób traktujących auto jako lokatę kapitału.
Kappy za to wg mnie powoli zaczynają ulegać biodegradacji, pewnie za 5-6 lat będzie ich tyle co Them. Tylko "qpety" będą się trzymać tak jak teraz.
COs mi się wydaje że jeszcze na forum czeka nas fala Delt 3, Y i w mały stopniu Voyager i Them, jak stanieją. A potem pewnie powoli forum miłośników będzie się przekształcać w wyspecjalizowane forum właścicieli youngtimerów.
Kappy za to wg mnie powoli zaczynają ulegać biodegradacji, pewnie za 5-6 lat będzie ich tyle co Them. Tylko "qpety" będą się trzymać tak jak teraz.
COs mi się wydaje że jeszcze na forum czeka nas fala Delt 3, Y i w mały stopniu Voyager i Them, jak stanieją. A potem pewnie powoli forum miłośników będzie się przekształcać w wyspecjalizowane forum właścicieli youngtimerów.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
Re: RIP dla działów Delta I/II
Biodegradacji? Kappa to nie japończyk, nie rdzewieje tak łatwo. 

Drop a gear and disappear!
Re: RIP dla działów Delta I/II
rain pisze:Thesis jest w momencie kiedy te auta są w miarę tanie i podejrzewam że przypadkowi użytkownicy szybko je porzucą i zostanie kilkunastu wariatów i może kilka osób traktujących auto jako lokatę kapitału.
Kappy za to wg mnie powoli zaczynają ulegać biodegradacji, pewnie za 5-6 lat będzie ich tyle co Them. Tylko "qpety" będą się trzymać tak jak teraz.
COs mi się wydaje że jeszcze na forum czeka nas fala Delt 3, Y i w mały stopniu Voyager i Them, jak stanieją. A potem pewnie powoli forum miłośników będzie się przekształcać w wyspecjalizowane forum właścicieli youngtimerów.


Do tego mam przykre wrażenie, że największą aktywność forum mamy już niestety za sobą...
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: RIP dla działów Delta I/II
Przede wszystkim gniją, Lybry wyginą w podobny sposób.Snail pisze:Taki los...tych furek jest coraz mniej. Psują się, części zaczyna brakować, nie ma czym naprawiać, albo są "kasowane" na ulicy bądź w wyścigach...
Części do Dedry/Delty nie brakuje, przecież od Tipo do Marei to wszystko jedno i to samo...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: RIP dla działów Delta I/II
Lancia nie jest tak popularnym samochodem jak niemiecki dupowóz , a opinia o zepsutych na każdym rogu Alfach dobiła tylko gwóźdź do trumny. Jako posiadacz Delty II , cieszę się że mogę mieć nietuzinkowy samochód , za którym większość na ulicy się ogląda , ale to chyba tylko ze względu na barwy jakie ma na sobie
A z brakiem części do Delty II , mniemam że to żart z twojej strony?

- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7370
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: RIP dla działów Delta I/II
Bartku. Pozwolam sobie na OT i na małą modyfikację Twojego posta.bichon pisze:Wygląda na to, że śmiercią naturalną umierają nam działy dla Delty I/II/Dedry/Integrale. Od miesiąca nie było w tych działach żadnego postu. Zapewne jest to skutek coraz mniejszej ilości tych samochodów jeżdżących po naszych drogach. A kiedyś to te działy "ciągnęły" forum. Na zlotach też już niewiele tych samochodów się pojawia. Chyba powoli dobiega końca pewien rozdział w historii .......
Otóż patrząc dużo szerzej widzę więcej przyczyn z powodu których to forum zanika/podupada/"nie ciągnie"/etc. Widziane przeze mnie przyczyny nie tkwią /w sensie ogólnym/ tylko z braku/mniejszej ilości Lancii. To tkwi w nas/ludziach/użytkownikach tego forum. Ale tego niestety nie zmienimy /samochód - markę możemy/, jak nie zaczniemy zmieniać się sami - od środka/od siebie

Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: RIP dla działów Delta I/II
Prawda jest taka, że to co się dało użytkować na co dzień z pod znaku Lancii, zmarło już dawno. Żaden zwykły użytkownik nie włoży grubej kasy na remont swojego wozu, tylko zmieni na nowszy. Tyle, że już nie ma nowszych, które się do czegokolwiek nadają.
Zostaną tylko "nawiedzeni" fani youngtimerów i kilku użytkowników z nowymi Ypsilon/Delta.
A Delty I albo się owinęły na drzewach, lub korozja przeżarła. Dostępność części i problematyczny serwis dobiły gwóźdź do trumny. A jak już ktoś ma, to albo sam naprawia, albo oddaje w zaufane miejsce- dlatego też dział techniczny świeci pustkami.
Zostaną tylko "nawiedzeni" fani youngtimerów i kilku użytkowników z nowymi Ypsilon/Delta.
A Delty I albo się owinęły na drzewach, lub korozja przeżarła. Dostępność części i problematyczny serwis dobiły gwóźdź do trumny. A jak już ktoś ma, to albo sam naprawia, albo oddaje w zaufane miejsce- dlatego też dział techniczny świeci pustkami.

Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Re: RIP dla działów Delta I/II
A czy przypadkiem dział techniczny nie służy właśnie tym, co sami naprawiają wozy?
Drop a gear and disappear!
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: RIP dla działów Delta I/II
Owszem, ale faraon zrobił mały OT i w sumie to ma rację. Jakowyś marazm ogarnia powoli całość a nie tylko dział techniczny. I nie chodzi tu tylko o sezon ogórkowy, który obecnie mamy, a który się kończy.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Re: RIP dla działów Delta I/II
Prawda jest taka, że zaczyna być problem z fajnymi egzemplarzami aut jeśli chodzi o Lancie...
Jeszcze niedawno było można kupić fajną Theme, Delte czy Kappę za przyzwoite pieniądze.
Ja za Theme LX dałem 550 Euro i to taką którą wróciłem do domu i przy odrobinie wkładu mogłem użytkować na co dzień.
...,a dzisiaj za byle jaką Lancię trzeba położyć worek kasy, nie wspominając o tym, że drugi pewnie trzeba włożyć lecz to wszystko zależy od pierwszego. Na Polskim rynku to już w ogóle jakaś masakra, a i wcale lżej nie jest w Niemczech.
Śledzę oba rynki jednocześnie starając się wychwycić ciekawe egzemplarze, za przyzwoitą kasę i w stanie nie będącym agonalnym.
Jak sami widzicie nie sprzedaje tych aut za wiele...od strzału do strzału...
Jeszcze niedawno było można kupić fajną Theme, Delte czy Kappę za przyzwoite pieniądze.
Ja za Theme LX dałem 550 Euro i to taką którą wróciłem do domu i przy odrobinie wkładu mogłem użytkować na co dzień.
...,a dzisiaj za byle jaką Lancię trzeba położyć worek kasy, nie wspominając o tym, że drugi pewnie trzeba włożyć lecz to wszystko zależy od pierwszego. Na Polskim rynku to już w ogóle jakaś masakra, a i wcale lżej nie jest w Niemczech.
Śledzę oba rynki jednocześnie starając się wychwycić ciekawe egzemplarze, za przyzwoitą kasę i w stanie nie będącym agonalnym.
Jak sami widzicie nie sprzedaje tych aut za wiele...od strzału do strzału...
Giulietta Veloce 2016r
Re: RIP dla działów Delta I/II
Panie! Teraz możesz iść na alledrogo i za całkiem przyzwoite pieniądze przytulić Maserati Quattroporte z roku 1997. Nie jajcuję sobie, stoi takie za 14 tauzenów, aż się przez chwilę zastanawiałem. Potem jednak przyszła refleksja - jak sam nie dam rady (a nie jestem złota rączką) to kto mi to naprawi...
Drop a gear and disappear!
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Re: RIP dla działów Delta I/II
No tak, ale z uszkodzonym silnikiem...więc pewnie remont da nam kwotę zbliżoną do sprawnego egzemplarza... 

Giulietta Veloce 2016r