W USA nie jest Skoda i Seat sprzedawany.pääkäyttäjä pisze:Nie do końca - w USA mówi się, że mają zapłacić karę adekwatną do ilości sprzedanych aut. I to nie tylko VW ale Skoda, Seat, Audi...
Natomiast jest mowa o modelu Audi A3.
W USA nie jest Skoda i Seat sprzedawany.pääkäyttäjä pisze:Nie do końca - w USA mówi się, że mają zapłacić karę adekwatną do ilości sprzedanych aut. I to nie tylko VW ale Skoda, Seat, Audi...
Tylko już teraz mówi się o "VW Gate" bo ten sam silnik montowany był we wszystkich autach grupy VAG.hitmanag pisze:W USA nie jest Skoda i Seat sprzedawany.pääkäyttäjä pisze:Nie do końca - w USA mówi się, że mają zapłacić karę adekwatną do ilości sprzedanych aut. I to nie tylko VW ale Skoda, Seat, Audi...
Natomiast jest mowa o modelu Audi A3.
Prawda. Mowa jest o konkretnym silniku oferowanym w USA. Co do Europy jeszcze nic konkretnego nie zostało powiedziane.pääkäyttäjä pisze:Tylko już teraz mówi się o "VW Gate" bo ten sam silnik montowany był we wszystkich autach grupy VAG.hitmanag pisze:W USA nie jest Skoda i Seat sprzedawany.pääkäyttäjä pisze:Nie do końca - w USA mówi się, że mają zapłacić karę adekwatną do ilości sprzedanych aut. I to nie tylko VW ale Skoda, Seat, Audi...
Natomiast jest mowa o modelu Audi A3.
Nooo, nie do końca - europejscy inwestorzy (pięć dużych firm) i akcjonariusze (Porsche, kraj związkowy Dolna Saksonia oraz Narodowy Fundusz Inwestycyjny Kataru) powiązaniu z koncernem już kombinują, jak to wszystko wpłynie na ich zyski oraz jak w ogóle szwindel odbije się na kondycji tych pierwszych. Sam VAG przyznał, że problem dotyczy silników nie tylko aut sprzedawanych w USA ale także w Europie... z drugiej strony - złośliwi komentatorzy dodają, ze skoro VW udało się sprzedać aż 11 mln aut z tym silnikiem to w jaki sposób są przeprowadzane testy przez te wszystkie instytucje, które śrubują normy czystości spalin?hitmanag pisze:Prawda. Mowa jest o konkretnym silniku oferowanym w USA. Co do Europy jeszcze nic konkretnego nie zostało powiedziane.pääkäyttäjä pisze:Tylko już teraz mówi się o "VW Gate" bo ten sam silnik montowany był we wszystkich autach grupy VAG.hitmanag pisze:W USA nie jest Skoda i Seat sprzedawany.pääkäyttäjä pisze:Nie do końca - w USA mówi się, że mają zapłacić karę adekwatną do ilości sprzedanych aut. I to nie tylko VW ale Skoda, Seat, Audi...
Natomiast jest mowa o modelu Audi A3.
Tylko tyle, że Angela żąda wyjaśnień.
Inwestorzy to jedno. Ja natomiast piszę, że żaden kraj w Europie nie podjął żadnych kroków tak jak USA u siebie.pääkäyttäjä pisze:Nooo, nie do końca - europejscy inwestorzy (pięć dużych firm) i akcjonariusze (Porsche, kraj związkowy Dolna Saksonia oraz Narodowy Fundusz Inwestycyjny Kataru) powiązaniu z koncernem już kombinują, jak to wszystko wpłynie na ich zyski oraz jak w ogóle szwindel odbije się na kondycji tych pierwszych. Sam VAG przyznał, że problem dotyczy silników nie tylko aut sprzedawanych w USA ale także w Europie... z drugiej strony - złośliwi komentatorzy dodają, ze skoro VW udało się sprzedać aż 11 mln aut z tym silnikiem to w jaki sposób są przeprowadzane testy przez te wszystkie instytucje, które śrubują normy czystości spalin?hitmanag pisze:Prawda. Mowa jest o konkretnym silniku oferowanym w USA. Co do Europy jeszcze nic konkretnego nie zostało powiedziane.pääkäyttäjä pisze:Tylko już teraz mówi się o "VW Gate" bo ten sam silnik montowany był we wszystkich autach grupy VAG.hitmanag pisze:W USA nie jest Skoda i Seat sprzedawany.pääkäyttäjä pisze:Nie do końca - w USA mówi się, że mają zapłacić karę adekwatną do ilości sprzedanych aut. I to nie tylko VW ale Skoda, Seat, Audi...
Natomiast jest mowa o modelu Audi A3.
Tylko tyle, że Angela żąda wyjaśnień.
Teraz tak. Niemcy (rząd) staną na głowie, żeby VW nic się nie stało. Z tym, że nie będzie to łatwe... przenosząc to na nasze podwórko, wszystkie wspomniane silniki mają spełniać normę Euro 6. Oszustwo jest celowe i - jak komentują to np. Czesi - VW wliczył sobie to zapewne w straty. Z tym, że zrobienie w konia de facto też Unii Europejskiej, która notorycznie przykręca śrubę w kwestii norm emisji spalin, to oszustwo. Po tym "wkręcie", niektóre państwa się temu przyjrzą... i skończy się to akcją serwisową, polegającą na wgraniu nowego softuhitmanag pisze:Inwestorzy to jedno. Ja natomiast piszę, że żaden kraj w Europie nie podjął żadnych kroków tak jak USA u siebie.
Przecież, Francja, Włochy czy Polska nie powiedziały że ukarają producenta kwotą np. 2 tyś Euro za każdy samochód.
Rozumiesz teraz co mam na myśli?
Z tym softem to masz rację. Uwazam że Usa jednak tak nie odpuści i tam straty będą największe, jednak najmniejsze z możliwych.pääkäyttäjä pisze:Teraz tak. Niemcy (rząd) staną na głowie, żeby VW nic się nie stało. Z tym, że nie będzie to łatwe... przenosząc to na nasze podwórko, wszystkie wspomniane silniki mają spełniać normę Euro 6. Oszustwo jest celowe i - jak komentują to np. Czesi - VW wliczył sobie to zapewne w straty. Z tym, że zrobienie w konia de facto Unii Europejskiej, która notorycznie przykręca śrubę w kwestii norm emisji spalin. Po tym "wkręcie", niektóre państwa się temu przyjrzą... i skończy się to akcją serwisową, polegającą na wgraniu nowego softuhitmanag pisze:Inwestorzy to jedno. Ja natomiast piszę, że żaden kraj w Europie nie podjął żadnych kroków tak jak USA u siebie.
Przecież, Francja, Włochy czy Polska nie powiedziały że ukarają producenta kwotą np. 2 tyś Euro za każdy samochód.
Rozumiesz teraz co mam na myśli?
W US normy są ostrzejsze, jak w EU. W zasadzie, to jeszcze rozbija się w efekcie o testy homologacyjne - bo to dopiero dopuszcza pojazd do sprzedaży. Testy emisji spalin robi się wyrywkowo... bo przecież co jak co, ale producentowi aut trzeba wierzyć, nie?hitmanag pisze: Z tym softem to masz rację. Uwazam że Usa jednak tak nie odpuści i tam straty będą największe, jednak najmniejsze z możliwych.
Rynek w Usa to mały odsetek sprzedaży całego koncernu.