
Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
No co tu się dzieje 

były: Citroeny BX 1.4; 1.9D; 1.6 LPG; 1.6; 1.9 GTI4x4; Citroen BX1.8TD, Citroen Xantia 2.1TD EPIC
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
No nic
Walczymy




Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Się może zdarzyć, że jedna z najdroższych Kapp z tego wyjdzie... 

Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
I myślę że tak będzie 

Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Czy mogę prosić czynnego moderatora o reaktywacje wątku sprzedażowego tej Kappy. Były tam opisane wszystkie plusy dodatnie i ujemne tego auta.
były: Citroeny BX 1.4; 1.9D; 1.6 LPG; 1.6; 1.9 GTI4x4; Citroen BX1.8TD, Citroen Xantia 2.1TD EPIC
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Niestety nic się nie da zrobić.Posty w dziale giełda po 30 dniach lecą z automatu w niebyt.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza

Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Jeżeli chodzi o Leszka Millera jako użytkownika Kappy to być może jest tzw. urban legend powtarzana przez kolejnych właścicieli. Niemniej jednak Michor poświadczy, że auto jeździło dla rządu a poszlaką na to niech będą ramki tablic rejestracyjnych, które wciąż są na samochodzie.
Zalety i wady samochodu
1. NAGŁOŚNIENIE - system wzmacniaczy, subwoofera i innych urządzeń zaprojektowany przez Michora. Można poczytać u mnie w wątku jak Michor tłumaczy istotę. Ja tego nie pojmuje do końca ale jedno wiem. Będzie mi się z tym ciężko rozstać.
System wymaga od użytkownika świadomego używania. Miłośnicy dźwięków typu "umps - umps" mogą lepiej poczuć się w towarzystwie jakiegoś podrasowanego Bose. Jak lubisz muzyczną przestrzeń, scenę przed oczami i smakowanie się dźwiękiem to jest to coś dla Ciebie. System wymaga lekkiej regulacji - mały głośnik z przodu trochę trzeszczy jak jest głośniej, jeden z głośnikow z tyłu nie działa (nigdy nie działał). Mogę tam zajrzeć - w razie czego Michor poradzi co i jak. W zmieniarce są obecnie trzy płyty, w tym oryginalny Dark Side of The Moon i kompilacje. Zmieniarka czasem się zawiesza - problem dla majsterkowicza.
2. ZAWIESZENIE - kolejna modyfikacja Michora. Twardsze i niższe sprężyny. Efekt - ja nie jestem zwolennikiem twardego zawieszenia ale w tym samochodzie po raz pierwszy poczułem pewność i radość przy wchodzeniu w zakręty. Jest pewnie i komfortowo. Cicho, nic nie puka i nic nie stuka. Czasem jak jest ciepło i sucho i jak dłużej stoi, to coś trzeszczy i tłucze się z przodu i z lewej strony. Pojechałem z tym do diagnosty i obwinił za to jeden z silentbloków lewego wahacza - jak stwierdził jest już stary i jak jest sucho to trzeszczy. Niemniej jednak żadnych luzów nie ma i ostatnio przeszedł przegląd bez uwag. Na obecnych, cieńkich zimówkach jest nieco gorzej lecz na 16-tkach z dobrymi oponami będzie dobrze. Może jest czas na ustawienie zbieżności może nie. Auto prowadzi się prosto, nie ściąga ale wiadomo, warto sprawdzić. Problem z silentblokiem nie występuje jesienią, zimą i wiosną i jak pada w lecie - jak jest wilgoć.
3. SILNIK - 2.4 w benzynie mnie się podoba. Elastyczny od dołu, chętny do pracy, ładnie brzmiący i no można nim kręcić wyżej - co uczyniłem być może 2 razy w ciągu dwóch lat. Było fajnie. Sprzęgło nowe, wspomaganie chodzi lekko, wydech w dobrym stanie aczkolwiek nieoryginalny.
4. ESTETYKA - tu maestro Michor i poprzednicy nie mieli "serca"; wnętrze trochę zmęczone, uchwyt kierowcy z prawej strony do przymocowania, schowek pasażera stał się siedliskiem systemu grającego; wnętrze do kosmetyki dla purysty; fotele bez dziur, elektryka działa, czasem cos tam się zatnie i odetnie - do przeczyszczenia. Z zewnątrz lakier taki sobie; ja z tym nic nie robiłem mimo tego, że żona chciała. Przypominam, że auto sprzedałem za 2500 pln.
5. RDZA - jak pisałem w wątku sprzedażowym to dla przyszłego kupca największe wyzwanie. Auto wymaga w tym względzie nakładów no chyba, że ktoś będzie chciał go "zajeździć" i w związku z tym będzie mu to latało. Najgorzej jest w miejscu gdzie podstawia się podnosnik.
6. OGÓLNE - auto zapala, jeździ, skręca, hamuje dobrze, przyspiesza, ładnie brzmi. Elektryka działa: spryskiwacze reflektorów; składane lusterka, spryskiwacze przednich szyb, elektryka foteli, elektryka szyb, no... centralny jak się dowiedział o licytacji to się sam naprawił. Światła mimo włączenia po przekręceniu kluczyka gasną; centralny po zapaleniu silnika zamyka drzwi a po zgaśnięciu otwiera ale nie zawsze. Zdaniem Michora trzeba coś przeczyścić. Dzisiaj działało.
Światła przeciwmgielne to są jakieś ksenony chyba bo świecą jak szalone.
cdn...
Zalety i wady samochodu
1. NAGŁOŚNIENIE - system wzmacniaczy, subwoofera i innych urządzeń zaprojektowany przez Michora. Można poczytać u mnie w wątku jak Michor tłumaczy istotę. Ja tego nie pojmuje do końca ale jedno wiem. Będzie mi się z tym ciężko rozstać.
System wymaga od użytkownika świadomego używania. Miłośnicy dźwięków typu "umps - umps" mogą lepiej poczuć się w towarzystwie jakiegoś podrasowanego Bose. Jak lubisz muzyczną przestrzeń, scenę przed oczami i smakowanie się dźwiękiem to jest to coś dla Ciebie. System wymaga lekkiej regulacji - mały głośnik z przodu trochę trzeszczy jak jest głośniej, jeden z głośnikow z tyłu nie działa (nigdy nie działał). Mogę tam zajrzeć - w razie czego Michor poradzi co i jak. W zmieniarce są obecnie trzy płyty, w tym oryginalny Dark Side of The Moon i kompilacje. Zmieniarka czasem się zawiesza - problem dla majsterkowicza.
2. ZAWIESZENIE - kolejna modyfikacja Michora. Twardsze i niższe sprężyny. Efekt - ja nie jestem zwolennikiem twardego zawieszenia ale w tym samochodzie po raz pierwszy poczułem pewność i radość przy wchodzeniu w zakręty. Jest pewnie i komfortowo. Cicho, nic nie puka i nic nie stuka. Czasem jak jest ciepło i sucho i jak dłużej stoi, to coś trzeszczy i tłucze się z przodu i z lewej strony. Pojechałem z tym do diagnosty i obwinił za to jeden z silentbloków lewego wahacza - jak stwierdził jest już stary i jak jest sucho to trzeszczy. Niemniej jednak żadnych luzów nie ma i ostatnio przeszedł przegląd bez uwag. Na obecnych, cieńkich zimówkach jest nieco gorzej lecz na 16-tkach z dobrymi oponami będzie dobrze. Może jest czas na ustawienie zbieżności może nie. Auto prowadzi się prosto, nie ściąga ale wiadomo, warto sprawdzić. Problem z silentblokiem nie występuje jesienią, zimą i wiosną i jak pada w lecie - jak jest wilgoć.
3. SILNIK - 2.4 w benzynie mnie się podoba. Elastyczny od dołu, chętny do pracy, ładnie brzmiący i no można nim kręcić wyżej - co uczyniłem być może 2 razy w ciągu dwóch lat. Było fajnie. Sprzęgło nowe, wspomaganie chodzi lekko, wydech w dobrym stanie aczkolwiek nieoryginalny.
4. ESTETYKA - tu maestro Michor i poprzednicy nie mieli "serca"; wnętrze trochę zmęczone, uchwyt kierowcy z prawej strony do przymocowania, schowek pasażera stał się siedliskiem systemu grającego; wnętrze do kosmetyki dla purysty; fotele bez dziur, elektryka działa, czasem cos tam się zatnie i odetnie - do przeczyszczenia. Z zewnątrz lakier taki sobie; ja z tym nic nie robiłem mimo tego, że żona chciała. Przypominam, że auto sprzedałem za 2500 pln.
5. RDZA - jak pisałem w wątku sprzedażowym to dla przyszłego kupca największe wyzwanie. Auto wymaga w tym względzie nakładów no chyba, że ktoś będzie chciał go "zajeździć" i w związku z tym będzie mu to latało. Najgorzej jest w miejscu gdzie podstawia się podnosnik.
6. OGÓLNE - auto zapala, jeździ, skręca, hamuje dobrze, przyspiesza, ładnie brzmi. Elektryka działa: spryskiwacze reflektorów; składane lusterka, spryskiwacze przednich szyb, elektryka foteli, elektryka szyb, no... centralny jak się dowiedział o licytacji to się sam naprawił. Światła mimo włączenia po przekręceniu kluczyka gasną; centralny po zapaleniu silnika zamyka drzwi a po zgaśnięciu otwiera ale nie zawsze. Zdaniem Michora trzeba coś przeczyścić. Dzisiaj działało.
Światła przeciwmgielne to są jakieś ksenony chyba bo świecą jak szalone.
cdn...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
były: Citroeny BX 1.4; 1.9D; 1.6 LPG; 1.6; 1.9 GTI4x4; Citroen BX1.8TD, Citroen Xantia 2.1TD EPIC
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
KSENONY W KAPPIE
Ostatnio przed sprzedażą: wymienione świece, czujnik fazy, pasek osprzętu, zregenerowany jeden z napinaczy, sprawdzone ciśnienie paliwa - prawidłowe; wymieniony filtr paliwa, nagrzewnica nowa z nabiciem klimy, wymiana filtru oleju, powietrze i samego oleju; ponownie nabijana klima i wymiana sprężarki klimatyzacji
PO ZLOCIE:
Nowa miska olejowa - podobno nie spawana, ponownie olej z filtrami no i naderwany zderzak.
Łącznie ok. 3000 czyli tyle ile ostatnia oferta.
Niestety po prawie 3 miesiącach od zlotu znowu przestała działać klimatyzacja. Nie wiem co się mogło stać. Postaram się reklamować u mechanika. Maciej świadkiem, że na Zlocie działała. W drodze na zlot podczas hamowania zapaliła sie kontrolka ABS - do zrobienia.
BONUSY DLA ZWYCIĘZCY LICYTACJI:
Ja od siebie do licytacji dodaje coś co nie było obiektem sprzedaży a mianowicie alufelgi 16-tki jak na zdjęciu z oponami, z tym, że opony raczej już liche. Dekielki obecne tylko muszę je znaleźć - znajdę.
Oraz do daje jeszcze fabrycznie nowy czujnik położenia wału - jeszcze zapakowany z autosklepu. Okazał się niepotrzebny ale wiadomo...
Acha auto ma podobno visco - cokolwiek to znaczy.
Ostatnio przed sprzedażą: wymienione świece, czujnik fazy, pasek osprzętu, zregenerowany jeden z napinaczy, sprawdzone ciśnienie paliwa - prawidłowe; wymieniony filtr paliwa, nagrzewnica nowa z nabiciem klimy, wymiana filtru oleju, powietrze i samego oleju; ponownie nabijana klima i wymiana sprężarki klimatyzacji
PO ZLOCIE:
Nowa miska olejowa - podobno nie spawana, ponownie olej z filtrami no i naderwany zderzak.
Łącznie ok. 3000 czyli tyle ile ostatnia oferta.
Niestety po prawie 3 miesiącach od zlotu znowu przestała działać klimatyzacja. Nie wiem co się mogło stać. Postaram się reklamować u mechanika. Maciej świadkiem, że na Zlocie działała. W drodze na zlot podczas hamowania zapaliła sie kontrolka ABS - do zrobienia.
BONUSY DLA ZWYCIĘZCY LICYTACJI:

Ja od siebie do licytacji dodaje coś co nie było obiektem sprzedaży a mianowicie alufelgi 16-tki jak na zdjęciu z oponami, z tym, że opony raczej już liche. Dekielki obecne tylko muszę je znaleźć - znajdę.
Oraz do daje jeszcze fabrycznie nowy czujnik położenia wału - jeszcze zapakowany z autosklepu. Okazał się niepotrzebny ale wiadomo...
Acha auto ma podobno visco - cokolwiek to znaczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
były: Citroeny BX 1.4; 1.9D; 1.6 LPG; 1.6; 1.9 GTI4x4; Citroen BX1.8TD, Citroen Xantia 2.1TD EPIC
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Silnik za mojej kadencji przeszedł mały remont u Argenty- pierścienie panewki - jest u mnie w temacie opisane. Sprzęgło komplet.
Razem ze sprężynami (h&r - dedykowane do kappy więc rzeźby brak) wpadły nowe amory Monroe i mało używane tylne też Monroe + ogarnięte poduszki na lepsze ale niestety używki- wszystkie 4.
Jakieś drążki końcówki itp. Kiedyś też wymieniane tuleje tylnych wahaczy.
Tak- samochód ma Viscodrive- czyli szpere jak 2.0t czy 3.0. W 2.4 to była opcja.
Co do abs. Jak samochód stał to mogła się woda dostać do tylnej piasty.
Ja tak miałem- musiałem wymienić.
Gdzieś na karcie kodowej powinien być zapisany stary nr wxb coś.
Komplet kluczy (był przynajmniej)
Zasadniczo bezwypadkowy.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Razem ze sprężynami (h&r - dedykowane do kappy więc rzeźby brak) wpadły nowe amory Monroe i mało używane tylne też Monroe + ogarnięte poduszki na lepsze ale niestety używki- wszystkie 4.
Jakieś drążki końcówki itp. Kiedyś też wymieniane tuleje tylnych wahaczy.
Tak- samochód ma Viscodrive- czyli szpere jak 2.0t czy 3.0. W 2.4 to była opcja.
Co do abs. Jak samochód stał to mogła się woda dostać do tylnej piasty.
Ja tak miałem- musiałem wymienić.
Gdzieś na karcie kodowej powinien być zapisany stary nr wxb coś.
Komplet kluczy (był przynajmniej)
Zasadniczo bezwypadkowy.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Co do historii to nie ma co się tak jarać, mój Kapeć z 1999 jest po BOR - ma dwie karty pojazdu - oficjalną i nieoficjalną, pełna dokumentacja serwisowa z ASO gdzie faktur na naprawy mam za prawie 100 tys. PLN. Z wyposażenia dodatkowego to ksenon, dodatkowe wytłumienie auta i oryginalne roletki przeciwsłoneczne na drzwiach tylnych.
Tyle, że ja swojego nie sprzedaje
Tyle, że ja swojego nie sprzedaje

Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
No, to robi różnicę.Bartek-Lodz pisze:
Tyle, że ja swojego nie sprzedaje
PS. Bartek, weź mi wrzuć numer telefonu do Ciebie, na PW, bo mi umknął. Jeśli możesz.
- Al Boundy
- Forumowicz/ka
- Posty: 1342
- Rejestracja: 04 paź 2014, 7:40
- Imię: All
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Jak Wam tak zależy na egzemplarzu który woził zacne dupsko, to sprzedam swoje SW.... Cena... 10tys..gwarantuje, że drugiej takiej na żadnym olx, allegro, otomoto nie znajdziecie na dzień dzisiejszy.
Zacne me dupsko wozi od 6 lat
Za dyche oddam. 

Zacne me dupsko wozi od 6 lat


Lancia Kappa SW 2.4 TDs 1997
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004
było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004
było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..
Re: Kappa Leszka Millera czyli Krzywaniec czas zacząć !
Ja tylko chciałem bardzo nieśmiało przypomnieć, że idea w tym watku jest taka, że pieniądze ze sprzedaży idą dla dzieciaków z KrzywańcaAl Boundy pisze:Jak Wam tak zależy na egzemplarzu który woził zacne dupsko, to sprzedam swoje SW.... Cena... 10tys..gwarantuje, że drugiej takiej na żadnym olx, allegro, otomoto nie znajdziecie na dzień dzisiejszy.![]()
Zacne me dupsko wozi od 6 latZa dyche oddam.

I żeby było jasne. Co do zacności Twojego dupska nie posiadam zastrzeżeń

były: Citroeny BX 1.4; 1.9D; 1.6 LPG; 1.6; 1.9 GTI4x4; Citroen BX1.8TD, Citroen Xantia 2.1TD EPIC
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Citroen CX 2.5T GTI; Citroen XM 3.0LPG; Citroen XM 2.1TD, Mercedes 124 3D, Fiesta 1.3, Audi 80 1.6, Lancia Kappa 2.4JTD SW, Citroen Xantia 2.0HDI plus Lancia Kappa 2.4 oraz Lancia Lybra 1.8LPG i Citroen XM Break 2.1TD
Re:
Al Boundy pisze:Yyy.... To nie.... Ja jestem bezduszna skanera...

Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe