Delta III - zabezpieczenie antykradzieżowe

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10687
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Delta III - zabezpieczenie antykradzieżowe

Post autor: FXX » 07 wrz 2016, 22:30

Ale co ma do tematu Kappa, skoro to samochód ponad 10 lat starszy od najstarszej Delty III, której dotyczy temat?
Rozmawiamy o samochodach bardziej współczesnych.
volf pisze:W takiej kappie oprócz zamontowania emulatora trzeba jeszcze zmienić zawartość pamięci w ECU więc wychodzi, że to bardziej skomplikowane niż wymiana samego ECU.
Z tego co na szybko znalazłem w sieci to nic w ECU nie trzeba zmieniać. Podpinasz urządzenie i odpalasz.

Tak do zobrazowania do ilu samochodów istnieją gotowe rozwiązania typu podłącz i odpal - :link:

PS. Do Kappy też mają :lol:
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Delta III - zabezpieczenie antykradzieżowe

Post autor: volf » 10 wrz 2016, 11:42

To teraz popatrz w tę instrukcję, też z tej samej firmy i dla jtd jak byk masz, ze trzeba pozmieniać wpisy w pamięci :) http://www.autotronika.pl/files/file_ad ... dd-103.pdf
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10687
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 10 wrz 2016, 13:33

Ale ja nie mówię o JTD ;)

Poza tym mówiąc o usuwaniu mimo przez OBD, pisałem o nowszych samochodach, a nie z przełomu wieków.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”