Post
autor: piterstilo » 17 gru 2018, 18:54
Sposoby na rozwiązanie problemu, od najtańszego:
1 pozamieniane miejscami wężyki prowadzące do elektrozaworu. Można dowolnie określić tego co to zrobił.
2 sparciałe gumowe wężyki. Naprawa to kilkanaście złotych
3 niesprawny map- sensor, ten z napisem BOSCH na czarnej rurze. Ok. 100 zł jak się dobrze poszuka.
4 niesprawny elektrozawór, to ten z tymi wężykami nad chłodnicą. Jak wyżej.
5 niesprawny zawór bocznikowy przesuwny. Pod prawym górnym rogiem pokrywy silnika. Koszt ok 150 zł
6 uszkodzona, przegryziona gumowa rura do intercoolera. Nowa i oryginalna ok 350 zł.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM