
Zakup AR 166 v6
Re: Zakup AR 166 v6
W każdym razie jeśli miałbym osobiście szukać ładnej Vki to szukałbym poza PL 

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Zakup AR 166 v6
Ty znasz to auto?FXX pisze:W każdym razie jeśli miałbym osobiście szukać ładnej Vki to szukałbym poza PL

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Zakup AR 166 v6
Tego nie znam, ale obejrzałem kilka, jeśli nie kilkanaście V6-tek w PL, zawsze z górnego zakresu cen i każdej do ładnego stanu brakowało.
Jak wspomniałem wyżej, kolega też szukał 3.2 w PL i po pół roku pojechał do Niemiec.
Jak wspomniałem wyżej, kolega też szukał 3.2 w PL i po pół roku pojechał do Niemiec.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2978
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Zakup AR 166 v6
Dokładnie, szukam młodemu Stilaka i w PL same szroty... a auto młodsze od 166 pre FL
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Zakup AR 166 v6
Chyba dobrym pomysłem będzie zarejestrowanie się na forum Alfy 
Thesisa mam z forum LKP to może i Alfę tam chłopaki mi znajdą
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Thesisa mam z forum LKP to może i Alfę tam chłopaki mi znajdą

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Re: Zakup AR 166 v6
To ja może się wypowiem jako były posiadacz, a poszukiwacz.
Nie wiem skąd opinia, że brakuje części do 166. Nadal wszystko jest dostępne tym bardziej, że znajomy wczoraj odebrał swoją po dużym serwisie. Oczywiście w przypadku tego auta obsługa serwisowa jest sporo droższa.
Niestety problem na rynku jest taki, że ciężko cokolwiek ustrzelić ciekawego. Od ponad pół roku szukaliśmy godnego egzemplarza. Byliśmy w Łodzi, Wrocławiu, Katowicach. Szału ni ma. Ceny kosmos stan tragedia. Budżet na auto był do 20 tys przewidziany(nawet oglądaliśmy na retro taka za 30, ale kolega uznał że to będzie przesada). Skończyło się na aucie, zupełnie przez przypadek w wersji 2.5 V6 za 1/4 przewidzianego budżetu i jest jeszcze zapas na wszelkiego rodzaju obsługę serwisową.
Umówmy się to nie są auta do wyścigów zwłaszcza w czasach gdzie uturbione silniki to codzienność. Jednak dźwięk busso bezcenny.
190 KM też pozwala sprawnie podróżować
Ja szczególnej różnicy między 2.5 a 3.0 nie widzę. Gdyby ktoś chciał sprzedać 166 albo Kappe z busso pisać śmiało na prv.
Nie wiem skąd opinia, że brakuje części do 166. Nadal wszystko jest dostępne tym bardziej, że znajomy wczoraj odebrał swoją po dużym serwisie. Oczywiście w przypadku tego auta obsługa serwisowa jest sporo droższa.
Niestety problem na rynku jest taki, że ciężko cokolwiek ustrzelić ciekawego. Od ponad pół roku szukaliśmy godnego egzemplarza. Byliśmy w Łodzi, Wrocławiu, Katowicach. Szału ni ma. Ceny kosmos stan tragedia. Budżet na auto był do 20 tys przewidziany(nawet oglądaliśmy na retro taka za 30, ale kolega uznał że to będzie przesada). Skończyło się na aucie, zupełnie przez przypadek w wersji 2.5 V6 za 1/4 przewidzianego budżetu i jest jeszcze zapas na wszelkiego rodzaju obsługę serwisową.
Umówmy się to nie są auta do wyścigów zwłaszcza w czasach gdzie uturbione silniki to codzienność. Jednak dźwięk busso bezcenny.

190 KM też pozwala sprawnie podróżować

Ja szczególnej różnicy między 2.5 a 3.0 nie widzę. Gdyby ktoś chciał sprzedać 166 albo Kappe z busso pisać śmiało na prv.

Giulietta Veloce 2016r
Re: Zakup AR 166 v6
Mi się dużo bardziej 164 podoba..
Kwestia gustu wiadomo, ale 166 to absolutnie niczym mnie nie urzeka.
Kwestia gustu wiadomo, ale 166 to absolutnie niczym mnie nie urzeka.
Re: Zakup AR 166 v6
Skoro jest wszystko dostępne to poproszę 60669564 - Podstawa poduszki amortyzatora przódDuch-Dziadka pisze: ↑30 mar 2019, 23:08Nie wiem skąd opinia, że brakuje części do 166. Nadal wszystko jest dostępne tym bardziej, że znajomy wczoraj odebrał swoją po dużym serwisie.

Podpowiem - nawet we Włoszech jest z tym problem.
"Słynne" przewody paliwowe, te przy silniku, które puszczają i kilka V6tek przez nie spłonęło - również problem z dostaniem.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Zakup AR 166 v6
Te części można zastąpić innymi lub zregenerować,nie ma strachu
Jak potrafię ogarniać Thesisa to AR to będzie małe piwko
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Jak potrafię ogarniać Thesisa to AR to będzie małe piwko

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Zakup AR 166 v6
w Białymstoku byla ładna 2.5v6 i facet w akcie desperacji oddawał za 4k.
Mogłem wziąć...ehh
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Mogłem wziąć...ehh
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Zakup AR 166 v6
Nie wiem jak chcesz regenerować przegnitą podstawę albo ją czymś innym zastąpić, i chyba wolę nie wiedzieć

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Zakup AR 166 v6
Może jakiś Alfowy Helios poratuje

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Zakup AR 166 v6
Do tego zależy jakim celom ma służyć ta AR. Jeśli jako samochód weekendowy do dopieszczania i doprowadzania do ideału, to problem jest też z plastikami wnętrza. Standardem są np. pękające plastiki wokół dźwigni zmiany biegów - ta ramka srebrna, i bodaj właśnie do przedlifta nowych już w całej Europie nie ma
Podobnie jest z częścią innych plastików, ale to problem dla osoby, która chce mieć wszystko na tip-top 


Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3045
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Zakup AR 166 v6
Zaraz zaraz...to do unikatowego Thesisa jest używanych rupieci od zatrzęsienia np. listew mahoniowych można nakupić za grosze na kije do szczotek
a do AR nie ma?
Przecież tego tałatajstwa powinno być w internetach masa.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Przecież tego tałatajstwa powinno być w internetach masa.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6