dołożenie rezystorów || nie jest problemem, można je po prostu wlutować na płytce, w którą wpina się żarówki.
btw,
ja również dopiero na schemacie zrozumiałem co oznacza równolegle bocznikując

pozdr
M.
To nie wina LEDa, że migał 2x szybciej. To normalna diagnostyka spalonej żarówki w starszych autach. Przerywacz kierunkowskazów jest tak skonstruowany, że jeśli jedna z żarówek się spali to działa 2x szybciej (albo jeszcze szybciej) i tym samym kierowca wie, że coś jest nie tak. Zrób test bez jednej żarówki a zobaczysz, że będzie identycznieletnik22 pisze:Testowo wstawiłem led-a zamiast kierunkowskazu. Led "mrugał" chyba z 10 razy szybciej. Czym prędzej wstawiłem z powrotem klasyczną żarówkę.
trzonek: Bau15s
piny asymetryczne
oznaczenia: RY10W PY21W
jednowłóknowa
barwa emitowanego światła: ŻÓŁTA
rodzaj diod: multi LED
ilość diod: 3szt multi LED
kąt świecenia: 180 stopni
napięcie pracy: 12V DC
pobór prądu: 100mA
pobór mocy: 1,2W
zasilanie: (+) na pinie; (-) na obudowie
sztuk 2, ledy wykonane bardzo solidnie.
jak ktoś che to mu je oddam. (ewentualną dobrowolną wpłatę niech przeznaczy na LKP)