Nic dodać, nic ująć"sloneczna" pisze:Dla oszczędnych są klekoty,które napewno po dodaniu do benzyniaka ceny instalacji nie będą droższe .Dlatego limuzyn wszyscy nie kupują .




Nic dodać, nic ująć"sloneczna" pisze:Dla oszczędnych są klekoty,które napewno po dodaniu do benzyniaka ceny instalacji nie będą droższe .Dlatego limuzyn wszyscy nie kupują .
I tu sie z kolegą zgadzam w 100% i "obiema rencami""LukaszN" pisze: A kto sie upiera ze samochod z gazem to nie samochod? No coz...... sam nie popieram szejkow, ale kolegom zatwardzialym benzynowcom gratuluje zarobkow i poczucia misji![]()
![]()
Potwierdzam w 100% - również mam instalkę II generacji, średnie spalanie na poziomie ok. 13l, a z instalką nigdy nie miałem żadnych problemów. Wszystko zależy od tego kto, gdzie i jak założył instalację i czy została dobrze wyregulowana."PeGaZ" pisze:Logika bierze w łeb, gdy ktoś spartoli sprawę. Instalacja, o której piszesz (3600PLN) - to raczej instalacja IV generacji, a nie II - z którą to ma kolega problemy. Przy dobrze zrobionej II generacji, którj koszt wynosi połowę tego co napisałeś, spalanie średnie zamyka się w max 13l/100 (wiem bo mam) - co daje ok. 26PLN/100 (dałem 2PLN/l gazu - to jest cena średnioroczna). W sigu masz napisane 9,5l/100 benzyny - więc nie wiem skąd te Twoje 36zł na benzynie, przyjmijmy cenę średnioroczną na 4,1PLN*9,5 = mamy ~39PLN/100. Różnica banalna bo 13PLN/100. Zwrot kosztów instalacji mamy więc po mniej niż 15000km. Dla mnie to mniej niż rok. Co do kosztów diagnostyki - 400PLN wrzućmy między bajki, bo mnie to kosztuje 30PLN/rok za wymianę filterka + przegląd u gazownika + ok. 70PLN/rok za przegląd auta (o tyle jest droższy niż standard).
"_ADAM_" pisze:Potwierdzam w 100% - również mam instalkę II generacji, średnie spalanie na poziomie ok. 13l, a z instalką nigdy nie miałem żadnych problemów. Wszystko zależy od tego kto, gdzie i jak założył instalację i czy została dobrze wyregulowana."PeGaZ" pisze:Logika bierze w łeb, gdy ktoś spartoli sprawę. Instalacja, o której piszesz (3600PLN) - to raczej instalacja IV generacji, a nie II - z którą to ma kolega problemy. Przy dobrze zrobionej II generacji, którj koszt wynosi połowę tego co napisałeś, spalanie średnie zamyka się w max 13l/100 (wiem bo mam) - co daje ok. 26PLN/100 (dałem 2PLN/l gazu - to jest cena średnioroczna). W sigu masz napisane 9,5l/100 benzyny - więc nie wiem skąd te Twoje 36zł na benzynie, przyjmijmy cenę średnioroczną na 4,1PLN*9,5 = mamy ~39PLN/100. Różnica banalna bo 13PLN/100. Zwrot kosztów instalacji mamy więc po mniej niż 15000km. Dla mnie to mniej niż rok. Co do kosztów diagnostyki - 400PLN wrzućmy między bajki, bo mnie to kosztuje 30PLN/rok za wymianę filterka + przegląd u gazownika + ok. 70PLN/rok za przegląd auta (o tyle jest droższy niż standard).
nie ? chyba poniżej 4 tys będzie problem..."Przemo" pisze:Prawdę powiedziawszy to ja bym w tym względzie nie oszczędzał. Lepiej założyc sekwencje i miec spokój. Wystarczy jeden strzał. A do Twojego silnika instalacja an wtrysku nei jest taka droga.
Dowiedz się i po problemie. Ja mam zasadę raz a dobrze, po co później miec problemy?"Makgajwer" pisze:nie ? chyba poniżej 4 tys będzie problem..."Przemo" pisze:Prawdę powiedziawszy to ja bym w tym względzie nie oszczędzał. Lepiej założyc sekwencje i miec spokój. Wystarczy jeden strzał. A do Twojego silnika instalacja an wtrysku nei jest taka droga.
A jaka instalacja???Jaka firma?"kamyk" pisze:no powiem Panowie ze nic juz tego nie rozumiem
Przed wczoraj zalożłem instalcje sekwencyjną za 3950 najdroszą w moim mieście w jednym z lepszych zakladów (stwierdziłem ze nie bede oszczedzał na instalcji) a samochod na 100 km spalil mi UWAGA : prawie 24 litry gazu
(silnik 2,4)
Nawet nie wiecie jak jestem zły jutro jade zapytać dlaczego tak
ciekaw jestem czy to da sie wogóle wyregulować
"Makgajwer" pisze:ILE ????![]()
...no ta ja dziękuje za gaz... jak by się dało to skrobnij jeszcze co sie dalej dzieje, jakaś regulacja itp. ... ?