Dlatego owszem, jeśli komuś nie przeszkadzają używane części czy kombinowanie z dobieraniem części z innych samochodów - patrz np. tuleje tylnej belki, to da się to ogarnąć. Jak ktoś tego nie uznaje to robi się problem.
Powinno, a nie ma jednak... taka polityka FCA dot. części zamiennych.proxima86 pisze: ↑30 mar 2019, 23:57 Zaraz zaraz...to do unikatowego Thesisa jest używanych rupieci od zatrzęsienia np. listew mahoniowych można nakupić za grosze na kije do szczoteka do AR nie ma?
Przecież tego tałatajstwa powinno być w internetach masa.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Inne przykłady, produkcja 166 kończyła się w momencie gdy 159 wchodziła na rynek. I co? Do 159 TI SW, już od kilku lat tylnych sprężyn nie ma nigdzie - albo montujesz używki, albo dobierasz jakieś np. Eibachy. Podobnie "pozmianowe" zbiorniczki płynu wspomagania - problem z dostaniem, a te z początku produkcji były wadliwe.