Kappa - centralny zamek
Kappa - centralny zamek
Witam,
Czasem dodatkowych informacji o tym, który zamek wariuje, dostarcza obserwacja przycisku blokady (tego przy klameczce otwierania).
Pozdrawiam
Czasem dodatkowych informacji o tym, który zamek wariuje, dostarcza obserwacja przycisku blokady (tego przy klameczce otwierania).
Pozdrawiam
- DRoszi
- Forumowicz/ka
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Inowrocaław-Warszawa
- Kontakt:
Kappa - centralny zamek
no wlasnie wydaje mi sie ale nie na 100 % ze wariuje przód od strony kierowcy i co dalej
da sie cos samemu zaradzic
bo czasem pilotem klikam to nic sie nie dzieje tzn. nie reaguje
jutro zmienie baterie ale nie wydaje mi sie zeby to pomoglo
da sie cos samemu zaradzic
bo czasem pilotem klikam to nic sie nie dzieje tzn. nie reaguje
jutro zmienie baterie ale nie wydaje mi sie zeby to pomoglo
>WWW.WIMAKRUSZWICA.PL Naturalne Żywienie Zwierząt
Kappa - centralny zamek
Mi sie tak dzialo i po pewnym czasie wysiadl mi calkowicie centralny zamek w tylnich od pasazera, pojechalem z tym do elektryka i wzial 35zl za to, ale teraz mi cos u kierowcy po prawej stronie znow wariuje.
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

Kappa - centralny zamek
Witam,
Gdy, kilka razy, centralny "postuka" to przestaje reagować na sterowanie (pilot, kluczyk). To normalne.
Pozdrawiam
Gdy, kilka razy, centralny "postuka" to przestaje reagować na sterowanie (pilot, kluczyk). To normalne.
Pozdrawiam
- DRoszi
- Forumowicz/ka
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Inowrocaław-Warszawa
- Kontakt:
Kappa - centralny zamek
ok super normalka tylko co z tym zrobic da sie to samemu zrobic czy do elektyka
>WWW.WIMAKRUSZWICA.PL Naturalne Żywienie Zwierząt
Kappa - centralny zamek
Witam,
Trzeba ustalić, który zamek wariuje i go wymienić lub naprawić.
Pozdrawiam
Trzeba ustalić, który zamek wariuje i go wymienić lub naprawić.
Pozdrawiam
- DRoszi
- Forumowicz/ka
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Inowrocaław-Warszawa
- Kontakt:
Kappa - centralny zamek
ok czyli znowu wydatki ....
>WWW.WIMAKRUSZWICA.PL Naturalne Żywienie Zwierząt
Kappa - centralny zamek
One sie chyba nigdy nie koncza, ja co tylko zaoszczedze to laduje w ten samochod, myslalem ze juz bedzie zdrowy i zrobilem w nim wszystko a tu znow tlumik, drazki, moze i bebny z tylu, no i zbieznosc i to sie chyba nigdy nie konczy, potem tez nad centralnym musze pomyslec, a potem pewnie znow cos dojdzie.
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa - centralny zamek
Aby upewnić się czy takie działanie powoduje alarm czy zamki trzeba odłączyć alarm. Ja podejrzewam jednak rygle bo niestety TTTM. Układ centralnego w Kappie jest oczywiście trochę nietypowy by nie było za łatwo. Zamknięcie i natychmiatowe otwarcie może powodować awaria tylnych zamków jak i przednich. W obu przypadkach winę ponoszą wadliwie działające mikrowyłączniki zawarte w ryglach. Z tylnych rygli sygnał jest pobierany z mikrowyłączników które sygnalizują niezamknięte drzwi na infocenter a przednie maja dodatkowy mikrowyłącznik który reaguje na przekręcenie kluczyka w zamku. Jeżeli na infocenter mamy poprawną informację o stanie drzwi, tj, wszysko dobrze pokazuje jak mamy niedomknięte drzwi to można przyjąć że problem jest w drzwiach przednich. najprościej wymienić rygle ale jak opisywałem sposób naprawy mikrowyłączników od światła to napisałem który mikrowyłącznik jest od centralnego. Kłopot jest jak mamy uszkodzony silniczek od centralnego w drzwiach przednich to naprawa jest co prawda możliwa ale jest bardzo kłopotliwa. Awaria silnika w drzwiach tylnych skutkuje co prawda nie zamykaniem auta ale nie powoduje "wariowania" zamka.
CENTRALNY ZAMEK KAPPA
czesc mam problemik z centralnym zamkiem niedziała wie ktoś może jaka jest przyczyna tego feleru i od czego zacząc szukania awari. ponoc elektryk poprzedniemu włascicielowi odłączył centralny i alarm. styłu mam wiązke porozłączanych kostek .nie wiem co i doczego . gdzie może byc centralka do sterowania zamkiem .moze ma ktoś schemat do ELEKTRYKI kappa 2.4 tds


Kappa - centralny zamek
Moze poprostu masz wybrany bezpiecznik, sprawdz. Na konto schematow elektryki mozesz sprobowac z Ftp AleXa ftp://82.135.144.241/Incoming/Manual/Ka ... iai%20pdf/ sciagnij ten Kap_ElectricSchemas.pdf
Teraz: Lancia Delta 1.9 TwinTurbo
Wczesniej: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06 / Lancia Thesis 2.4 JTD 03 / Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 / Lancia Thema 2.5 Turbo DS LS 94 /Fiat Brava 1.8 16V ELX / Lancia Lybra SW 2.4jtd 01 / Lancia Dedra SW 1.9tds LS 98 / Lancia Kappa 2.4tds 96 / Lancia Dedra 1.9tds 96 / Alfa Romeo 75 2.0TS 90
Wczesniej: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06 / Lancia Thesis 2.4 JTD 03 / Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 / Lancia Thema 2.5 Turbo DS LS 94 /Fiat Brava 1.8 16V ELX / Lancia Lybra SW 2.4jtd 01 / Lancia Dedra SW 1.9tds LS 98 / Lancia Kappa 2.4tds 96 / Lancia Dedra 1.9tds 96 / Alfa Romeo 75 2.0TS 90
Kappa - centralny zamek
Mam ten sam problem z centralnym co Blady, tyle ze u mnie otwieranie dziala a zamykanie raz dziala raz nie. Moze ktos mial juz taki problem i udalo sie go rozwiazac. h e l p 

Kappa - centralny zamek
taki problem, ze zamykanie raz dziala a raz nie, to prawdopodobnie brudne albo zuzyte styczniki w zamku sterujacym, sprawdz czy od strony pasazera i od strony kierowcy jest tak samo
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa - centralny zamek
Panowie sobie poszukają na forum, z postów na temat centralnego zamka w Kappie to można książkę pozbierać. Sam podawałem kiedyś sposób naprawy mikrowyłączników. Jeżeli ktoś nie potrafi naprawić to pozostaje wymiana rygli na nowe.
Kappa centralny poraz kolejny...
Witam.
Kilka dni temu kupilem Kappe i dzis sie zabralem za rozpracowywanie zamkow.
Czytalem chyba wszystkie posty na ten temat, ale interesujacej odpowiedzi nie znalazlem.
Generalnie glupial po przekreceniu kluczyka i zamykal otwieral az zawieszal - problem mam z centralnym prawych przod i tyl. Jak narazie zabralem sie za tyl i puki co naprawilem oswietlenie (zgodnie z instrukcjami z forum).
Chcialem naprawic tez zamek ale cos mi nie idzie. Generalnie jak zamkne kluczykiem to zamek zamyka (wiec silniczek dziala) - ale w tej fazie glupienia on zamyka i otwiera wszystkie kilka razy - a ten sie nie otwiera.
Rozbebeszylem ten zamek - generalnie duza czesc mechanizmu widze, oraz silnik i przekladnie ale nie moge zrozumiec dlaczego silnik kreci ok w jedna strone a w druga juz niechce.
Opor jaki stawia mechanizm w obydwie strony jest podobny, a nawet krecac zembatkami recznie idzie lekko.
Wykluczylem tez uszkodzenia sterowania zamkiem bo podpialem go do lewych drzwi gdzie zamek dziala ok (otwiera i zamyka w trakcie tego cyklu glupoty), a ten tylko zamknie ale juz nie otworzy.
Silnik przeciez zasilany jest dwoma kablami i tylko polaryzacja jest zmieniana dlatego nie moge zrozumiec dlaczego niechce dzialac w druga strone choc opor ma podobny... (zdaza sie ze sie zatnie ale w obydwu kierunkach).
Ma ktos jakies rady? Bo zabardzo wiele wiecej juz tych plastikow nie moge rozwalac bo za chwile to oski nie beda mialy czego sie trzymac...
.
Za pomocne info z gory dzieki
Kilka dni temu kupilem Kappe i dzis sie zabralem za rozpracowywanie zamkow.
Czytalem chyba wszystkie posty na ten temat, ale interesujacej odpowiedzi nie znalazlem.
Generalnie glupial po przekreceniu kluczyka i zamykal otwieral az zawieszal - problem mam z centralnym prawych przod i tyl. Jak narazie zabralem sie za tyl i puki co naprawilem oswietlenie (zgodnie z instrukcjami z forum).
Chcialem naprawic tez zamek ale cos mi nie idzie. Generalnie jak zamkne kluczykiem to zamek zamyka (wiec silniczek dziala) - ale w tej fazie glupienia on zamyka i otwiera wszystkie kilka razy - a ten sie nie otwiera.
Rozbebeszylem ten zamek - generalnie duza czesc mechanizmu widze, oraz silnik i przekladnie ale nie moge zrozumiec dlaczego silnik kreci ok w jedna strone a w druga juz niechce.
Opor jaki stawia mechanizm w obydwie strony jest podobny, a nawet krecac zembatkami recznie idzie lekko.
Wykluczylem tez uszkodzenia sterowania zamkiem bo podpialem go do lewych drzwi gdzie zamek dziala ok (otwiera i zamyka w trakcie tego cyklu glupoty), a ten tylko zamknie ale juz nie otworzy.
Silnik przeciez zasilany jest dwoma kablami i tylko polaryzacja jest zmieniana dlatego nie moge zrozumiec dlaczego niechce dzialac w druga strone choc opor ma podobny... (zdaza sie ze sie zatnie ale w obydwu kierunkach).
Ma ktos jakies rady? Bo zabardzo wiele wiecej juz tych plastikow nie moge rozwalac bo za chwile to oski nie beda mialy czego sie trzymac...

Za pomocne info z gory dzieki
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
