Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Witam wszystkich serdecznie.
Chciałbym pokazać kilka zdjęć jakie udało mi się zrobić podczas tegorocznych wakacji.
Zlot spotkanu zupełnie niespodziewanie. Niestety nie ma Lanci, ale są dwa inne samochody z koncernu.
Zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami.
francja 2008
Chciałbym pokazać kilka zdjęć jakie udało mi się zrobić podczas tegorocznych wakacji.
Zlot spotkanu zupełnie niespodziewanie. Niestety nie ma Lanci, ale są dwa inne samochody z koncernu.
Zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami.
francja 2008
LYBRA 1,9jtd LX OLSZTYN
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Ech, jak ja lubię takie klimaty 

homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie
)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
tak, tak, te klimaty ... i jakie ładne 44
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
jeśli można spytać to o jakim ładnym 44 kloega mówi. bo ja nie w temacie."topcio1" pisze: ... i jakie ładne 44
LYBRA 1,9jtd LX OLSZTYN
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
944 porsche (zdjęcie 32 )- właśnie takiego poszukuję, a potem 356 a zasadniczo mam plan zbudować replike 356 K L I K
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
"topcio1" pisze:944 porsche (zdjęcie 32 )- właśnie takiego poszukuję, a potem 356 a zasadniczo mam plan zbudować replike 356 K L I K
Topciu-nie bierz mi tego posta za złe, ale nie widzę problemu ze znalezieniem 944, którego kazdy na zachodzie chce się pozbyć, a mało kto chce kupić.
Jedyny uzytek z tego modelu to właśnie baza dla repliki 356, w której prym wiodą polskie firmy. Dwa kliki w necie i masz z badziewia klasyka

Strang Delta 1,9td


- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
z 944 nie zrobi się 356 ponieważ w złym miejscu jest silnik a ponad to 44 ma konstrukcję samonośną a potrzebna jest rama, Nie pisałem że mam problem ze znalezieniem, poprostu oglądam i wybieram -czy w kraju czy zagranicą itp
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Oczywiście że się robi. Nie przerabia się nigdy auta-korzysta się tylko z jego podzespołów. Wszystkie przeróbki i kopie 956 opirają się na montażu podzespołow innych autek na przygotowanej ramie i karoserii do niej montowanej."topcio1" pisze:z 944 nie zrobi się 356 ponieważ w złym miejscu jest silnik a ponad to 44 ma konstrukcję samonośną a potrzebna jest rama, Nie pisałem że mam problem ze znalezieniem, poprostu oglądam i wybieram -czy w kraju czy zagranicą itp
A 944 to najtansza opcja przeróbki. W Niemczech.
Strang Delta 1,9td


- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
adsolutnie
się nie zgodzę, 356 powstaje z garbusa ponieważ:
- jest rama ( w 44 brak
-silnik w odpowiednim miejscu (silnika 44 nie zamontuje się z tyłu ponad to potrzeba silnika chłodzonego powietrzem
no a kilka drobiazgów można wziąć z 44 np logo,

- jest rama ( w 44 brak
-silnik w odpowiednim miejscu (silnika 44 nie zamontuje się z tyłu ponad to potrzeba silnika chłodzonego powietrzem
no a kilka drobiazgów można wziąć z 44 np logo,
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Pierdoły Topciu opowiadasz. Po pierwsze-nie ma innej mozliwosci aby replikę auta z tamtych czasów robić beż ramy-taka moda wtedy była"topcio1" pisze:adsolutniesię nie zgodzę, 356 powstaje z garbusa ponieważ:
- jest rama ( w 44 brak
-silnik w odpowiednim miejscu (silnika 44 nie zamontuje się z tyłu ponad to potrzeba silnika chłodzonego powietrzem
no a kilka drobiazgów można wziąć z 44 np logo,

Zerknij na repliki AC Cobra-również dobrej renomy robione w Polsce-podstawa to rama - do niej resztę doklejasz.
O dziwo-orginały chłodone powietrzem oferowane są z podzespołami Sierry i BMW 3

Co do miejsca położenia silnika-nie pojmuję o co Ci chodzi i w czym problem.
Strang Delta 1,9td


- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
co to za 356 jak silnika nie ma w du
ie, po drugie bezpieczniej i prościej jest wykorzystać sprawdzoną ramę garbiego niż budować nową , zresztą ja piszę co mam zamiar zrobić a nie co robią inni

- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
karoseria z laminatu ktorą chcę kupić jest sprzedawana razem z wzmacniającą ramą przestrzenną przystosowaną do ramy garbusa. A przy okazji, czy znasz przyczynę czemu akurat podzespoły sierry i bmw 3 są wykożystywane do replik? ze wzgledu na niską cenę czy jakieś inne konkretne walory?
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Panowie, tylko spokuj nas uratuje. Nie spodziewałem się że "wiekowe" auta wzbudzają aż tyle emocji.
LYBRA 1,9jtd LX OLSZTYN
Zlocik oldtimerów w małym francuskim miasteczku.
Podejrzewam że chodzi o mozliwość upakowania. Repliki Cobry, Super 7 i pierwsze auta Szwaja z takimi silnikami jeżdżą."topcio1" pisze:karoseria z laminatu ktorą chcę kupić jest sprzedawana razem z wzmacniającą ramą przestrzenną przystosowaną do ramy garbusa. A przy okazji, czy znasz przyczynę czemu akurat podzespoły sierry i bmw 3 są wykożystywane do replik? ze wzgledu na niską cenę czy jakieś inne konkretne walory?
Strang Delta 1,9td

