
pozdrawiam
Albo zabrać do auta przyzwoity GPS i on pokaże nam prawdę o liczniku."Jacek" pisze: Dokładniej można mierzyć prędkość montując komputer spalania (czy jak go tam zwał), albo wpaść na radar (czego nikomu nie życzę):
obaj przesadzacie - Thema nie ma tak złej aerodynamiki."Adolf" pisze:Themon przeczytaj jeszcze raz uważnie to co napisałeś we wcześniejszych
postach.. przeczysz sam sobie..
a Twoja maksymalna prędkość gwarantuje, że wynika z braku mocy
do dalszego rozpędzania a nie odcięcia przy 6 tys. obr.
i wybacz ale 200KM dziś to jest mocne auto.. ale na pewno nie wypas,
tym bardziej przy budzie o aerodynamice bliskiej budce z hot-dogami..
no wybacz Thema ma w/g mnie dosyć wysoki współczynnik oporu,"Jeremy McFee" pisze:obaj przesadzacie - Thema nie ma tak złej aerodynamiki.
ee.. chyba przesadzasz.. myślę, że zarówno 16VT jak i 20VTIstotnym walorem Themy Turbo jest jej przyspieszenie.
Tutaj żadna Kappa jej nie podskoczy
nie przeczę, że nie była.."Jeremy McFee" pisze:OK - performance Themy i Kappy jest porównywalny.
Jak na auto projektowane w połowie lat '80 Thema jest naprawdę niezła!!