
pozd jenks
Dokładnie! Do M-jet'a 2.0 śmiało wal 75Ah ma polskie warunki. Nic mu nie będzievolf pisze:Jak wejdzie 75 Ah to śmiało taki montuj, nic mu nie będzie i nie szukaj mocy alternatora, bo to nie ma nic do rzeczy. Jedyna wada większego to wyższa cena.
Jeśli auto ma dużo bajerów, pojemniejsze aku jest koniecznością i to bez względu na to, co producent montował w fabryce.Valdi pisze:Nie widzę najmniejszego sensu montowania aku o większej pojemności niż przewidział producent.Nie ma z takiego zabiegu żadnych wymiernych korzyści eksploatacyjnych,a wręcz przeciwnie, są straty finansowe na zakupie.Wiem co mówię,ale przy ewentualnej wymianie zrobisz jak zechcesz.
No właśnieValdi pisze:W wielu benzyniakach jest większej pojemności i większym prądzie rozruchu.
A Bosch czy Varta to nie producent?Valdi pisze:No tak,Polak wszystko oczywiście wie najlepiej.Co tam w końcu taki producent może wiedzieć na temat samochodów.