Jazda rajdówką
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Jazda rajdówką
http://www.poboczem.pl/filmiki/video,vI ... ,1,vTime,3
Jednak kierowcy rajdowi to najlepsi kierowcy na świecie...sorki ale wyścigowi wymiękają przy nich...
Jednak kierowcy rajdowi to najlepsi kierowcy na świecie...sorki ale wyścigowi wymiękają przy nich...
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:43
- Imię: artur
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Jazda rajdówką
w obu sportach trzeba mieć jaja
chociaż najwięcej mają ich motocykliści jeżdżący w Isle of Man TT i wtedy rajdowi kierowcy wysiadają, polecam sprawdzić.

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jazda rajdówką
Tak to wygląda z naszej perspektywy, jazda rajdówką jest znacznie bardziej widowiskowa, więc serce mówi rajdowiec, ale...ArtoKucior pisze:http://www.poboczem.pl/filmiki/video,vI ... ,1,vTime,3
Jednak kierowcy rajdowi to najlepsi kierowcy na świecie...sorki ale wyścigowi wymiękają przy nich...
Mimo wszystko uważam, że kondycyjnie znacznie lepiej musi być przygotowany wyścigowiec i musi też być sporo precyzyjniejszy.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Jazda rajdówką
Nic dodać, nic ująć.Tomzik pisze:Tak to wygląda z naszej perspektywy, jazda rajdówką jest znacznie bardziej widowiskowa, więc serce mówi rajdowiec, ale...
Mimo wszystko uważam, że kondycyjnie znacznie lepiej musi być przygotowany wyścigowiec i musi też być sporo precyzyjniejszy.
Zwłaszcza należy wziąć pod uwagę przygotowanie kondycyjne kierowców F1 i ich precyzję jazdy, przy znacznie większych prędkościach.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Jazda rajdówką
Szczególnie widać jak Raikkonen jeździł w rajdach...sory ale nie istniał tam. To dowodzi, że kierowcy rajdowi są lepsi (wg mojego punktu widzenia). Kierowcy wyścigowi jeżdżą tylko w kółko i znają każdy cm2 toru. A kierowcy rajdowi co cm mają co innego na trasie i na bieżąco muszą się dostosowywać do warunków jakie stawia im OS. Tu bardzo dobry przykład Kubicy jaki z niego genialny kierowca jest. Całe życie w wyścigach...przeszedł na rajdówkę i tam coś potrafił pokazać pozytywnego. Ewenement.
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Jazda rajdówką
ArtoKucior pisze:Szczególnie widać jak Raikkonen jeździł w rajdach...sory ale nie istniał tam. To dowodzi, że kierowcy rajdowi są lepsi (wg mojego punktu widzenia).



To dowodzi tylko tyle, że... kierowcy rajdowi są lepsi w rajdach od wyścigowych. Wsadź teraz dowolnego kierowcę rajdowego do bolidu F1 i zobacz co wyprawia. Zgodnie z Twoim punktem widzenia, dowodzi to, że kierowcy wyścigowi są lepsi

Kubica nie jest ewenementem, było nie mało w historii kierowców, którzy przesiadając się z wyścigówki na rajdówkę, osiągali dobre wyniki.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Jazda rajdówką
Wyścigowiec prędzej się rozbije na drzewie niż rajdowiec...
A mowa oczywiście o warunkach bardziej zbliżonych dla zwykłych kierowców...ludzie normalni nie jeżdżą po torze... A tak po drugie to przydałoby się żeby dobry rajdowiec usiadł za kierą F1 czy czegoś zbliżonego to byłoby wszystko jasne.
A mowa oczywiście o warunkach bardziej zbliżonych dla zwykłych kierowców...ludzie normalni nie jeżdżą po torze... A tak po drugie to przydałoby się żeby dobry rajdowiec usiadł za kierą F1 czy czegoś zbliżonego to byłoby wszystko jasne.
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jazda rajdówką
A rajdowiec prędzej nie opanuje 700 koni na tylnej osi.ArtoKucior pisze:Wyścigowiec prędzej się rozbije na drzewie niż rajdowiec...
A mowa oczywiście o warunkach bardziej zbliżonych dla zwykłych kierowców...ludzie normalni nie jeżdżą po torze... A tak po drugie to przydałoby się żeby dobry rajdowiec usiadł za kierą F1 czy czegoś zbliżonego to byłoby wszystko jasne.
Ani tym bardziej normalni ludzie nie jeżdżą po szutrach, lasach etc. tylko właśnie po asfalcie jak kierowcy wyscigowi.
Widzę, że słabo się orientujesz... za kółkiem F1 siadał Sebastian Loeb jako kierowca testowy Red Bulla. Jak myślisz jakie czasy uzyskiwał?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Jazda rajdówką
Ale co do F1 to myślę, że dochodzi tu jeszcze opanowanie całego sterowania bolidem, a jest tam kupa kombinacji.
Kwestia doświadczenia i otrzaskania się z tym, żeby robić to automatycznie.
Kiedyś Hammond z Top Gear próbował jeździć bolidem F1. Polecam obejrzeć. Sporo wyjaśniają co i jak.
Kwestia doświadczenia i otrzaskania się z tym, żeby robić to automatycznie.
Kiedyś Hammond z Top Gear próbował jeździć bolidem F1. Polecam obejrzeć. Sporo wyjaśniają co i jak.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jazda rajdówką
Gwarantuję, że rajdowiec prędzej przestrzeli punkt hamowania z 340km/h do szykany lub zakrętu i wyleci z toru. Albo odwrotnie - skitra się i zacznie hamować 50m za wcześnie, dzięki czemu straci kilka sekund, które potem odrabia się czasem pół wyścigu.ArtoKucior pisze:Wyścigowiec prędzej się rozbije na drzewie niż rajdowiec...
Ot, rozumowanie...
Powiem więcej - proszę mi pokazać co najmniej 5 kierowców, którzy przesiedli się z jakiegoś Indy/Champ/NASCAR, już nawet nie z rajdów, tylko z asfaltu i jak to napisałeś 'jeżdżenia w kółko", którzy byli w stanie coś osiągnąć w F1.
Ja znam tylko "Żaka Winowlewa", który zdobył tytuł mistrza, ale Williams był wtedy numer 1, ewentualnie Montoya, ale on dał radę wygrywać tylko pojedyncze wyścigi. A co pokazał taki Andretti albo Bourdais?

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Jazda rajdówką
Ludzie nie jeżdżą po szutrach? Nie jeżdżą po lasach? Gdzie Ty się uchowałeś? Jaki Ty w ogóle kłótliwy kolo jesteś...Ktoś ma inne zdanie niż Ty to musisz jechać po nim. Dlaczego rajdowiec miałby nie opanować 700KM na tylnej osi? Zwykli ludzie mają takie auta i potrafią jechać takim autem a zawodowy kierowca rajdowy nie potrafiłby...ciekawe i idiotyczne spostrzeżenie. A co to za porównanie z tym Loebem? Człowiek miał okazję się przejechać raz w życiu bolidem F1 i od razu miałby być szybki nie wiadomo jak...Mi nigdy nie chodziło o okazyjne przejechanie się czymś innym niż na codzień. Raikkonen kilka sezonów jeździł w rajdach tak jak Kubica. Dodatkowo Kimi miał "lepszą" rajdówkę niż Robert a jednak po Robercie zostało bardziej pozytywne wrażenie. Jednak dla mnie tylko Kubica ma to coś (bo do czego nie wsiądzie to potrafi pobić najlepszego). Jednak na torze wyścigi są przewidywalne bo jeżdżą tylko w kółko i prawie nic nie może ich zaskoczyć...a rajdowcy? A rajdowca może zaskoczyć wszystko wszędzie i o każdej porze na danym OSie. Ich szybkość reakcji na dane zdarzenie i opanowanie rajdówki robią niesamowite wrażenieFXX pisze:A rajdowiec prędzej nie opanuje 700 koni na tylnej osi.ArtoKucior pisze:Wyścigowiec prędzej się rozbije na drzewie niż rajdowiec...
A mowa oczywiście o warunkach bardziej zbliżonych dla zwykłych kierowców...ludzie normalni nie jeżdżą po torze... A tak po drugie to przydałoby się żeby dobry rajdowiec usiadł za kierą F1 czy czegoś zbliżonego to byłoby wszystko jasne.
Ani tym bardziej normalni ludzie nie jeżdżą po szutrach, lasach etc. tylko właśnie po asfalcie jak kierowcy wyscigowi.
Widzę, że słabo się orientujesz... za kółkiem F1 siadał Sebastian Loeb jako kierowca testowy Red Bulla. Jak myślisz jakie czasy uzyskiwał?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
F1 to też jazda w kółkoTomzik pisze:Gwarantuję, że rajdowiec prędzej przestrzeli punkt hamowania z 340km/h do szykany lub zakrętu i wyleci z toru. Albo odwrotnie - skitra się i zacznie hamować 50m za wcześnie, dzięki czemu straci kilka sekund, które potem odrabia się czasem pół wyścigu.ArtoKucior pisze:Wyścigowiec prędzej się rozbije na drzewie niż rajdowiec...
Ot, rozumowanie...
Powiem więcej - proszę mi pokazać co najmniej 5 kierowców, którzy przesiedli się z jakiegoś Indy/Champ/NASCAR, już nawet nie z rajdów, tylko z asfaltu i jak to napisałeś 'jeżdżenia w kółko", którzy byli w stanie coś osiągnąć w F1.
Ja znam tylko "Żaka Winowlewa", który zdobył tytuł mistrza, ale Williams był wtedy numer 1, ewentualnie Montoya, ale on dał radę wygrywać tylko pojedyncze wyścigi. A co pokazał taki Andretti albo Bourdais?

Jaki rajdowiec jedzie rajdówką 340km/h? Poza tym kierowca wyścigowy, żeby wyhamować w ostatniej chwili do zakrętu to trenuje tę umiejętność całe życie odkąd zaczął jechać kartem. Gdzie tu porównanie?
W Indy, Champ czy Nascar to jeśli dobrze mi się wydaje to wszystkie pojazdy są tam niemalże identyczne tak jak w seriach niższych od F1 w europie (amerykańcami nigdy się nie interesowałem to niewiem napewno).
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Jazda rajdówką
Rozumiem, że Ty albo Twoi znajomi regularnie latacie po szutrach i lasach cywilnymi samochodami w niemal rajdowy sposób?ArtoKucior pisze:Ludzie nie jeżdżą po szutrach? Nie jeżdżą po lasach? Gdzie Ty się uchowałeś?

Jaki procent zwykłych ludzi jeździ szybko po lasach czy po polnych drogach, a jaki po asfalcie?
Rozumiem, że uchowałeś się w miejscu, gdzie asfalt na noc zwijają

Ty masz jakieś problemy z komunikacją w sieci czy dla Ciebie dyskusja osób mających inne zdanie to już "jechanie po kimś"?ArtoKucior pisze:Jaki Ty w ogóle kłótliwy kolo jesteś...Ktoś ma inne zdanie niż Ty to musisz jechać po nim.
Pokaż mi w którym miejscu po Tobie jadę, tylko konkretny cytat mojej wypowiedzi. W przeciwnym wypadku proszę o sprostowanie swoich słów.
Zwykli ludzie mają samochody mające 700KM, napęd na tylną oś, a do tego o masie własnej w okolicach 600kg i osiągających setkę nawet w okolicach 2s? Jeszcze bardziej idiotyczne spostrzeżenie. Owszem, ludzie mają samochody 700-konne, ale osiągami odstają one o lata świetlne od F1.ArtoKucior pisze:Dlaczego rajdowiec miałby nie opanować 700KM na tylnej osi? Zwykli ludzie mają takie auta i potrafią jechać takim autem a zawodowy kierowca rajdowy nie potrafiłby...ciekawe i idiotyczne spostrzeżenie.
A takie, że Loeb poza rajdami trochę się w wyścigach najeździł. Chociażby wcześniej odnosił sukcesy w wyścigach 24-godzinnych Le Mans.ArtoKucior pisze:A co to za porównanie z tym Loebem?
Wrażenie może robią, ale to kierowcy wyścigowi muszą być do bólu precyzyjni, dokłądni, w przypadku kierowców F1 muszą być znacznie lepiej przygotowani fizycznie - kiedyś było w sieci ciekawe zestawienie w jakich sportach mogli by z takim przygotowaniem fizycznym z powodzeniem startować.ArtoKucior pisze:A rajdowca może zaskoczyć wszystko wszędzie i o każdej porze na danym OSie. Ich szybkość reakcji na dane zdarzenie i opanowanie rajdówki robią niesamowite wrażenie
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jazda rajdówką
Uwierz, 700KM w aucie ważącym 1500 czy nawet 1300kg plus kierowca to jednak nie do końca to samo co w takim, które waży niecałe 700kg razem z kierowcą i kupą balastu, aby do tej regulaminowej wagi dobić (jeszcze kilka lat temu było to okrągłe 600kg).ArtoKucior pisze: Dlaczego rajdowiec miałby nie opanować 700KM na tylnej osi? Zwykli ludzie mają takie auta i potrafią jechać takim autem a zawodowy kierowca rajdowy nie potrafiłby...ciekawe i idiotyczne spostrzeżenie.
Kierowcę wyścigowego może również zaskoczyć deszcz, a nawet deszcz tylko nad częścią toru, gdzie trzeba wybrać albo opony z bieżnikiem albo bez. Owszem, nie ma błota i śniegu, ale chyba nie wymagasz jazdy w takich warunkach autem, które ma prześwit rzędu kilku centymetrów i trze podłogą o asfalt nawet na nieco większych pofałdowaniach?
Rajdowca może zaskoczyć tłum na zakręcie, albo krowa, ale wbrew pozorom, znacznie rzadziej, ale jednak to samo może się stać na niby zamkniętym torze. O krowie nie słyszałem, ale o "świszczach" czy np. wczoraj w Singapurze o dużych jaszczurach owszem

Zapewne żaden nie jeździ, bo nie musi. Ale skoro uargumentowałeś, że kierowca wyścigowy musi jeździć między drzewami i nie daje w tym rady to ja wyciągnąłem podobny argument - nijak się mający do rzeczywistości. Chodzi o to, że te 2 dyscypliny nie są porównywalne, bo są zupełnie inne warunki i każdy z reprezentantów tychże dyscyplin posadzony w drugiej z tych dyscyplin będzie leszczem. Przynajmniej na początku.ArtoKucior pisze:Jaki rajdowiec jedzie rajdówką 340km/h? Poza tym kierowca wyścigowy, żeby wyhamować w ostatniej chwili do zakrętu to trenuje tę umiejętność całe życie odkąd zaczął jechać kartem. Gdzie tu porównanie?
W Indy, Champ czy Nascar to jeśli dobrze mi się wydaje to wszystkie pojazdy są tam niemalże identyczne tak jak w seriach niższych od F1 w europie (amerykańcami nigdy się nie interesowałem to niewiem napewno).
Owszem, kierowcy wyścigowi "trenują" jak to piszesz całe życie. Ale są też takie rzeczy jak przebudowy toru, przebudowywanie zakrętów czy nawet zmiana nawierzchni toru (tak, nawet taki "niuans" ma duże znaczenie dla zachowania się bolidu). Albo GP na zupełnie nowych obiektach.
A czyż rajdowcy nie jeżdżą w rajdach całe życie

I tutaj dotknęliśmy kolejnej rzeczy - w rajdówce siedzi pilot, który zawsze mówi jaki zakręt i kiedy, czy hopka itp. Nie powiesz mi zatem, że rajdowiec jeździ na czuja zdany tylko na siebie i zawsze zaskoczony trasą.
Jest jeszcze jedna rzecz, moim zdaniem bardzo ważna - w rajdach nie ma żadnego ciśnienia ze strony przeciwników. Nikt nie jedzie Ci na skrzyni biegów i nie czai się na Twój najmniejszy błąd a Ty nie musisz jednocześnie robić tego samego, żeby wyprzedzić tego przed Tobą i drugim okiem gapić się w lusterka, żeby nie dać się wyprzedzić temu za Tobą. I nie ma w rajdach walki koło w koło czasem na milimetry przy prędkościach o jakich rajdówce się nie śniło...
Zatem póki co nadal jestem zdania, że dla kogoś, kto F1 się nie interesuje rajdy są "trudniejsze", bo po prostu wygląda to dużo bardziej widowiskowo.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Jazda rajdówką
I po co było tyle pisać...wystarczyło jedno zdanieTomzik pisze: Zatem póki co nadal jestem zdania, że dla kogoś, kto F1 się nie interesuje rajdy są "trudniejsze", bo po prostu wygląda to dużo bardziej widowiskowo.



PS. Jak jeździł Schumi to F1 była duuuuuuuuuuużo bardziej widowiskowa niż rajdy

A teraz weźmy na patelnię kierowców MotoGP (dzisiaj oglądałem sobie w samolocie - polecam wszystkim):
[youtube][/youtube]
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Jazda rajdówką
Ja, ja, und Michael Schumacher steht im KiesDudi pisze:PS. Jak jeździł Schumi to F1 była duuuuuuuuuuużo bardziej widowiskowa niż rajdy![]()


Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205