Post
autor: schab » 07 cze 2018, 8:15
FXX pisze: ↑06 cze 2018, 22:42
O stan blacharski 156 trzeba chociaż trochę zadbać, zwłaszcza, tych jeżdżących dłużej w naszym kraju czy krajowych.
Wszystko zależy od konkretnego przypadku.
Ja dwa miesiące temu sprzedałem Alfę 156 z 2004 roku, pochodzącą z polskiego salonu ( byłem trzecim właścicielem ) .
Nie wiem jak pierwszy, ale drugi właściciel , który ją miał przez 3 lata - parkował pod chmurką, u mnie przez kolejne 3 lata - pół na pół .
Nowy nabywca kupił auto ze względu na zaskakująco DOBRY stan blachy ( bo silnik padł , ale to inna historia ) .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4