
Historia jest na tyle zagmatwana że mam dwie kappy i jeden komplet silnik+skrzynia luzem i nie mam żadnej pewności jakie to są skrzynie.
Niby dwa silniki to są 2.0 20v ale jeden z nich był z pokrywami 2.4 i z samochodu 2.4... i biedny właściciel płacił OC za 2.4 (wyszło dopiero jak pomierzyłem cylindry i zonk)

Komplet 2.4+skrzynia też jest podejrzany bo teraz jak sobie przypominam, kiedy demontowałem go u właściciela rzuciła mi się w oczy naklejka "POWER DRIVE" Poprostu już straszno czy jeszcze śmiesznie...
I teraz zgłupiałem kompletnie co mam wylosować do mojego 2.4..
Szukałem na forum, ale zrozumiałe jest że test typu " A na tym biegu to masz takie obroty przy tej prędkości" może być nie tyle niemożliwy ,co dość uciążliwy

ps.
Jutro się będę chwalił fotkami "prawie że" nowego silnika 2.4 20V
