Post
autor: Paweł Beski » 12 cze 2020, 14:21
A słyszałeś może o czymś takim jak GPF? Jak myślisz po co ktoś wymyślił coś takiego. Otóż nie wiem czy masz świadomość, że benzynowe silniki z wtryskiem bezposrednim, (obecnie praktycznie wszystkie) również emitują cząstki sadzy. Co za tym idzie właśnie po to jest taki system. O pozostałych "dobrodziejstwach" jak dwumasowe koła zamachowe, turbiny itd. zapewne wiesz. Aha jeszcze jedno. O zjawisku LSPI w małych doładowanych silnikach benzynowych słyszałeś? Jeśli nie to efektem tego zjawiska są np. pęknięte tłoki. Czy dalej uważasz, że Twoje twierdzenie ma sens?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2020, 15:53 przez
Paweł Beski, łącznie zmieniany 1 raz.
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V,
Vw Passat B5 FL 1.9 TDI, Citroen C5 FL 1.8 16V, Lancia Musa 1.416V
Jest: Ford Fiesta MK7 fl 1.25 16V