



Moderator: stabraf
tak.. dopracowana.."Luckyy" pisze:z tego co czytalem/slyszalem to wlasnie 16V jest dopracowana, bo byla bardzo dlugo w produkcji i miala wiele modyfikacji, a 20V to motor nowy jedyny i z wieksza kultura pracy (5 cyl a nie 4)
LoL , to sie kupuje kevlarovy pasek pipercamsa za 100 euro i nie ma problemu"Adolf" pisze:tak.. dopracowana.."Luckyy" pisze:z tego co czytalem/slyszalem to wlasnie 16V jest dopracowana, bo byla bardzo dlugo w produkcji i miala wiele modyfikacji, a 20V to motor nowy jedyny i z wieksza kultura pracy (5 cyl a nie 4)
z jednym małym wyjątkiem.. paskiem rozrządu..
w aucie o mocy ok 190KM ma szerokość ok 2 cm.. tragedia..
seicento ma dwa razy grubszy..
oczywiście, że jest to jakieś rozwiązanie.."DeviLL" pisze:LoL , to sie kupuje kevlarovy pasek pipercamsa za 100 euro i nie ma problemu
"hf" pisze:nieslyszalem zeby urywaly sie paski rozrzadu?! mam zamiar podniesc nieco moc w tym aucie co warto zmodyfikowac aby uniknac rozczarowan i usterek????????i czy faktycznie ten motor jest wadliwa jednostka??? przeciez na jego bazie robono potwory ktore kilka lat z rzedu wygrywaly rajdy ?! czekam na opinie i sugestie