Nuova Delta - filtr stozkowy
Nuova Delta - filtr stozkowy
czy warto zalozyc tzw stozek jakie korzysci a jakie konsekwencje tej modernizacji ???
Nuova Delta - filtr stozkowy
Stożek będzie zaczynał działać na wysokich obrotach..!
Lepiej wkładkę sportową...!
Lepiej wkładkę sportową...!

Dedra 2.0 TDS
Nuova Delta - filtr stozkowy
To wszystko zalezy jakie beda robione modyfikacje. Jesli tylko filtr i jakis tam przelotowy tlumik- to nie mam sensu pakowac kasy. Zeby filtr stozkowy spelnial swoja funkcje musi byc odowiednio dobrany do danego motoru. Cala dlugosc dolotu musi byc skalkulowana i dobrana pod kontem przyrostow na hamowni(za kazdym razem). Bardzo czesto bywa rowniez, ze zamiast przybyc ps-w ubywa ich. Kolejna wada stosowania F.S. jest przyspieszone zuzycie przeplywomierza powietrza a jak wiadomo nie jest to tania zabawka.
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Nuova Delta - filtr stozkowy
Sa opinie ,ze stozek , dajacy mniejsze opory moze powodowac szybsze zuzywanie sie lopatek wirnika , jednak przy nizszych obrotach zanim turbo zacznie ladowac jest fajnie
Polecam stozki pipercrossa (gabkowe) oraz k&n

Nuova Delta - filtr stozkowy
..niestety ze względu na dużo większą przepustowość,"DeviLL" pisze:Sa opinie ,ze stozek , dajacy mniejsze opory moze powodowac szybsze zuzywanie sie lopatek wirnika
nie tylko wirnika turbiny ale i całego silnika..
Nuova Delta - filtr stozkowy
No to pozostaje wkładka...
Chyba że chcesz fajny wygląd w zepsutym mechanizmie...

Chyba że chcesz fajny wygląd w zepsutym mechanizmie...

Dedra 2.0 TDS
Nuova Delta - filtr stozkowy
Stozek polecam do samochodu z instalacja gazowa i bez przeplywomierza, a zalety to zwiekszone nieco przyspieszenie, fajny dzwiek rpzy dodawaniu gazu i zuzycie paliwa z 2 litry wieksze
: D:





Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

Nuova Delta - filtr stozkowy
mam na sprzedaz stozek orginalny K&N jak ktos chetny mozemy sie dogadac ma jakby leciutko siateczke urwana ale to nic mu nie przeszkadza.
Była Lancia Delta 08.07.2008
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d
Nuova Delta - filtr stozkowy
W normalnym aucie raczej to nie pomaga, chyba, ze idzie za tym spore pasmo zmian , jedynie co wplywa to na ESTETYKE.
Wiem to od znajomych ktorzy tym handluja ....
Wiem to od znajomych ktorzy tym handluja ....
Iza GT TDi 130HP kle kle kle 
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF
PP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF

Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 kwie 2006, 0:00
- Lokalizacja: Częstochowa
jak zamontoać
mam problem tz miałem jak kupiłem lancie to nie miała kontrolera i silniczka krokowego zamiast tego miała tylko register na ewekt nie trzeba było długo czekac cofneło gaz i rozwaliło obudowe filtra jakoś go posklejałem ale wraz z wibracjami peka za uzwywana obudowe powedzili mi 180 zeta wiec zastanawiam sie nad stozkiem ale nie wiem czy znajde odpowiednie elementy mocujace. czy ktos wie gdzie mozna o cos takiego zapytac (chodzi mi o mocowanie do przepływomierza i rure z kolankiem do filtra) oczywiscie chodzi mi o lancie delte II 1.6 8v
LANCIA_RULEZ
Nuova Delta - filtr stozkowy
No mocno przesadzasz . Stozek nie ma wpływu na zużycie silnika"Adolf" pisze:..niestety ze względu na dużo większą przepustowość,"DeviLL" pisze:Sa opinie ,ze stozek , dajacy mniejsze opory moze powodowac szybsze zuzywanie sie lopatek wirnika
nie tylko wirnika turbiny ale i całego silnika..

Na jego moc ma wpływ również bardzo nieiwelki. Zależnie od dobrego umieszczenia (musi łapać zimne powietrze) moze dać kilka (2-3) KM więcej.
Nuova Delta - filtr stozkowy
Wiekszy przeplyw powietrza = mniej dokladne filtrowanie wiec automatycznie do silnika dostaje sie wiecej pylow i innych g...."Yanosik" pisze:No mocno przesadzasz . Stozek nie ma wpływu na zużycie silnika"Adolf" pisze:..niestety ze względu na dużo większą przepustowość,"DeviLL" pisze:Sa opinie ,ze stozek , dajacy mniejsze opory moze powodowac szybsze zuzywanie sie lopatek wirnika
nie tylko wirnika turbiny ale i całego silnika..
Na jego moc ma wpływ również bardzo nieiwelki. Zależnie od dobrego umieszczenia (musi łapać zimne powietrze) moze dać kilka (2-3) KM więcej.
A co do mocy to w odpowiednio zmodyfikowanych autach daje roznice wzgledem typowego filtra ale napewno nie w zadnym jakie tu posiadamy ....
Iza GT TDi 130HP kle kle kle 
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF
PP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF

Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross
Nuova Delta - filtr stozkowy
Panowie chyba Was zaskocze!W magazynie Motor z 25/09/2006 jest bardzo ciekawy artykul na ten temat!Testowano szereg rozwiazan w/w tematu i za karzdym razem skrupulatnie badano zachowanie samochodu na hamowni,samochod Fiat Punto 1.2 75km rezultaty:
-Nowy filtr seryjny:79,6km przy 6133 ob/min 112,8Nm przy 4204ob/min
-Wklad K&N: 80km przy6056 ob/min 112,9Nm przy 4034ob/min
-Filtr stozkowy otwarty:81,5km przy 6081ob/min 109,6Nm przy4370ob/min
-Filtr stozkowy zamkniety:81,9km przy6087ob/min 110,4Nm przy4196ob/min
-Dolot typ-Carbon: 82km przy 6363ob/min 115,8Nm przy 4198ob/min
-Zuzyty filtr seryjny:78,7km przy 6104ob/min 109,7Nm przy4080ob/min
I co Wy na to? Wszystko badali na nowoczesnej hamowni,gdzie blad moze wyniesc 0,1km!!!
-Nowy filtr seryjny:79,6km przy 6133 ob/min 112,8Nm przy 4204ob/min
-Wklad K&N: 80km przy6056 ob/min 112,9Nm przy 4034ob/min
-Filtr stozkowy otwarty:81,5km przy 6081ob/min 109,6Nm przy4370ob/min
-Filtr stozkowy zamkniety:81,9km przy6087ob/min 110,4Nm przy4196ob/min
-Dolot typ-Carbon: 82km przy 6363ob/min 115,8Nm przy 4198ob/min
-Zuzyty filtr seryjny:78,7km przy 6104ob/min 109,7Nm przy4080ob/min
I co Wy na to? Wszystko badali na nowoczesnej hamowni,gdzie blad moze wyniesc 0,1km!!!
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Nuova Delta - filtr stozkowy
A jaki moral z tego ??"pawcio1" pisze:Panowie chyba Was zaskocze!W magazynie Motor z 25/09/2006 jest bardzo ciekawy artykul na ten temat!Testowano szereg rozwiazan w/w tematu i za karzdym razem skrupulatnie badano zachowanie samochodu na hamowni,samochod Fiat Punto 1.2 75km rezultaty:
-Nowy filtr seryjny:79,6km przy 6133 ob/min 112,8Nm przy 4204ob/min
-Wklad K&N: 80km przy6056 ob/min 112,9Nm przy 4034ob/min
-Filtr stozkowy otwarty:81,5km przy 6081ob/min 109,6Nm przy4370ob/min
-Filtr stozkowy zamkniety:81,9km przy6087ob/min 110,4Nm przy4196ob/min
-Dolot typ-Carbon: 82km przy 6363ob/min 115,8Nm przy 4198ob/min
-Zuzyty filtr seryjny:78,7km przy 6104ob/min 109,7Nm przy4080ob/min
I co Wy na to? Wszystko badali na nowoczesnej hamowni,gdzie blad moze wyniesc 0,1km!!!
Ze oplaca sie montowac takie rozwiazania w autach powyzej 400KM bo wtedy dopiero bedzie odczuwalny przyrost KM i Nm

Iza GT TDi 130HP kle kle kle 
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF
PP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF

Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross
Nuova Delta - filtr stozkowy
I jeszcze w autach z instalacją gazową, w których już rozwaliło fabryczną obudowę filtra"Neronq" pisze:A jaki moral z tego ??
Ze oplaca sie montowac takie rozwiazania w autach powyzej 400KM bo wtedy dopiero bedzie odczuwalny przyrost KM i Nm

homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie
)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie
