Nuova Delta - problem

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 07 gru 2006, 16:48

mam problem z lancią Deltą. Po zapaleniu gaśnie a jak nie gaśnie to wczasie jazdy strasznie się dławi przy obrotach 2 tyś i wyżej i jak się zdławi to obroty spadaja i traci prędkoś. Wymieniłam już czujnik temperatury kolektora ssącego i płynu chłodzącego, filtry, rozrząd, sondę lambde. Po podłączeniu do komputera nie wykazuje rzadnych usterek, a mechanik bezradnie rozkłada ręce. Prosze doradzcie mi co jej moze dolegac??

Lancia Delta 1994 r 1,8 benzyna

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 07 gru 2006, 17:13

Sprawdź pompę paliwa, ja miałem podobny przypadek, komputer w czasie diagnostyki nic nie pokazywał, mechanik odpioł przewód zasilający paliwa i okazało się że nie ma dopływu. Po wyjęciu pompy pompa była na granicy zatarcia, ponieważ po chwili pracy zaczynała zwalniać i zatrzymywać się.

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Nuova Delta - problem

Post autor: Tomasz » 07 gru 2006, 18:32

uzupełnij profil
Obrazek

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: dunin » 07 gru 2006, 20:59

nie wiem czy coś takiego jest w 'lepszych' Lanciach, ale w mojej tak się objawił rok temu podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu - groszowe sprawy, a też paru mechaników się głowiło, a samochód dławił:)
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 08 gru 2006, 8:18

Dzięki za rady sprawdze, bo mój "cudowny" mechanik wymyślił, wczoraj że wytnie mi cały kolektor i może to pomorze. Jak już ją naprawie dam znac co jej było. A jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na chorobę mojego autka to piszcie. :)

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 08 gru 2006, 8:19

Przepraszam nie kolktor tylko katalizator.

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 14 gru 2006, 9:52

Odebrałam swoje autko od mechanika i nic się nie zmieniło dalej dławi, z tym, że po odłączeniu czujnika temperatury powietrza dławi mniej. Już nie mam pomysłu co jej moze dolegac :(

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: pawcio1 » 14 gru 2006, 10:48

michalina a sprawdzał mechanik te pompe paliwowa?Moj tesc ma bardzo podobne objawy w swojej dedrze!?Ttylko teraz zastanawia mnie tan czujnik tem.?
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: lancia1969 » 14 gru 2006, 11:17

Proponuje sprawdzić

- Cisnienie paliwa manometrem -( filtr ) pompa
- Czujnik ciśnienia bezwzglednego
- szczelność układu ssącego
- czujnik położenia wału.

Zakładam ,że:
- świece ok
- masy ok
- paliwo ok ( nie nalałaś Diesla?)
- kable i cewka ok

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: lancia1969 » 14 gru 2006, 11:19

"michalina" pisze:Odebrałam swoje autko od mechanika i nic się nie zmieniło dalej dławi, z tym, że po odłączeniu czujnika temperatury powietrza dławi mniej. Już nie mam pomysłu co jej moze dolegac :(
Po odłączeniu czujnika wzbogaca mieszankę i dlatego mniej sie dławi - bezwzględnie sprawdzić pompe i wskazania MAP ( czyjnik podciśnienia)

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 18 gru 2006, 16:39

Pojechałam do mechanika przekazac mu moją nawą wiedze na temat choroby mojego autka, a on mi na to, ze jak jestem taka mądra to mam zabierac auto i sama naprawiac, co też uczyniłam. Pojechałam do serwisu Fiata bo tam mi ją pod kompuet podłączyli i powiedzieli, ze siadł potencjometr przy przepustnicy i że naprawią a kost z nową cęscią 470 zł. Zostawiłam ta moją biedną Deltę jutro odbieram, mam nadzieje że już wszystko bedzie dobrze, bo jak narazie od momentu kupna to wiecej czasu stoi u "mechaników" niz jeździ. :(

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: pawcio1 » 18 gru 2006, 22:20

"michalina" pisze:Pojechałam do mechanika przekazac mu moją nawą wiedze na temat choroby mojego autka, a on mi na to, ze jak jestem taka mądra to mam zabierac auto i sama naprawiac, co też uczyniłam. Pojechałam do serwisu Fiata bo tam mi ją pod kompuet podłączyli i powiedzieli, ze siadł potencjometr przy przepustnicy i że naprawią a kost z nową cęscią 470 zł. Zostawiłam ta moją biedną Deltę jutro odbieram, mam nadzieje że już wszystko bedzie dobrze, bo jak narazie od momentu kupna to wiecej czasu stoi u "mechaników" niz jeździ. :(
Miejmy nadzieje ze dobrze zdjagnozowali w A.S bo duze koszta Ci policzyli!? Moze wreszcie bedziesz cieszyc sie swoim autkiem,czego Ci zycze!!! P.S ten mechanik który próbował naprawiac Twoja Deltke okazał sie dupkiem!!! Pozdrawiam!!!
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

Awatar użytkownika
Kubek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1773
Rejestracja: 26 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: Kubek » 19 gru 2006, 15:42

Za za debil ten mechanik
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)

Anonymous

Nuova Delta - problem

Post autor: Anonymous » 19 gru 2006, 16:48

Naprawili!!!!!!!!!!!! Nie ma chyba dzisiaj szcześliwszej osoby na świecie niż ja :D Teraz będę mogła sie delektowac jazdą w mojej Delcie :D Dzięki wszystkim za porady i mam nadzieje, że przez długi czas niebędę musiała korzystac z rzadnych porad. Pozdrawiam! :D

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Nuova Delta - problem

Post autor: pawcio1 » 19 gru 2006, 22:23

Cieszymy sie razem a Toba!!! : yesyes : :groupjump: :groupjump: Mam nadzieje ze od czasu do czasu odwiedzisz forum Lanci!!!
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”