Kappa - brak iskry po swapie silnika 2,0 20V

ronin19
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: sandomierz

Kappa - brak iskry po swapie silnika 2,0 20V

Post autor: ronin19 » 22 cze 2009, 18:46

panowie wlozylem silnik ale cos jest nie tak:( nie ma iskry:( jaka moz byc tego przyczyna??ma ktos schemat instalacji elektrycznej??
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 10:26 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniłem tytuł postu- zgodnie z regułami forum. Naucz się proszę poprawnie tytułowac posty w dziale technicznym.

Codee

Odp: POMOCY:(

Post autor: Codee » 22 cze 2009, 18:52

dobrze jakbyś napisał jaki silnik i do czego włożyłeś!
bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Karolcia
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 26 lut 2009, 0:00
Imię: Karolcia
Lokalizacja: Chojnice

Odp: POMOCY:(

Post autor: Karolcia » 22 cze 2009, 18:58

Codee pisze:bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik
i wszystko działa :?: : gafa :
BYŁA: Lancia Kappa 2.4,Lancia Kappa SW 2.4tds.
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD


Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...

Żoneczka-przemasa81:)

Codee

Odp: POMOCY:(

Post autor: Codee » 22 cze 2009, 19:01

jak nowe z fabryki : nonieee : :)))))

Awatar użytkownika
jaro1959
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 410
Rejestracja: 20 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Odp: POMOCY:(

Post autor: jaro1959 » 22 cze 2009, 19:05

Proponuję przenieść temat do Hyde Parku,a na poważnie określ kolego jakieś konkrety, co by nie trzeba wróżyć z fusów.
Lybra 1,9 jtd SW ,Ypsilon 1,1 , (wcześniej 14 szt. innej Włoszczyzny)

Awatar użytkownika
Karolcia
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 26 lut 2009, 0:00
Imię: Karolcia
Lokalizacja: Chojnice

Odp: POMOCY:(

Post autor: Karolcia » 22 cze 2009, 19:06

Codee pisze:jak nowe z fabryki : nonieee : :)))))

jaki pewny siebie ;) buziak
BYŁA: Lancia Kappa 2.4,Lancia Kappa SW 2.4tds.
JEST:Lancia Phedra 2.0 JTD,Lancia Delta 2.0 Turbo,Lancia Lybra SW 1.9 JTD


Bliskość śmierci zawsze sprawia,że staramy się żyć lepiej...

Żoneczka-przemasa81:)

ronin19
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: sandomierz

Odp: POMOCY:(

Post autor: ronin19 » 22 cze 2009, 19:07

koledzy kolezanki wybaczcie ale juz mnie nosi od nerowo był silnik 2.0 20 v i wlozylem identyczny oczywiscie kapiszon :) co sie dzieje z nim?? wysiwetla mi bład b3 na infocenter to błąd jakiegos zwarcia?? ma ktos schemta instalacji??

Codee

Odp: POMOCY:(

Post autor: Codee » 22 cze 2009, 19:09

ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czegoś włożył bo ja mam schematy do lybry ale po makarońsku( włosku ) w pdf :?: :?: :?:

ronin19
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: sandomierz

Odp: POMOCY:(

Post autor: ronin19 » 22 cze 2009, 19:43

kappa

-- 22 Cze 2009, 19:59 --

nikt nie poradzi??

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Odp: POMOCY:(

Post autor: prezesjm » 22 cze 2009, 20:46

Nerwy nerwami ale koniecznie więcej napisz. Co w sumie przekładałeś, silnik, coś z czujników , wiązki itd. który rocznik. Podaj mail to podeśle Ci schemat. W pdf mam pod ręką ale tylko stary model przed modernizacją.

Awatar użytkownika
gregi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 202
Rejestracja: 21 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: KOZIENICE

Odp: POMOCY:(

Post autor: gregi » 22 cze 2009, 21:21

Codee pisze:ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czegoś włożył bo ja mam schematy do lybry ale po makarońsku( włosku ) w pdf :?: :?: :?:
Ja chętnie przyjmę ten schemat po włosku jeśli to nie problem i jeśli do Lybry 1.9 jtd
mój adres >gargor@op.pl

ronin19
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 25 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: sandomierz

Odp: POMOCY:(

Post autor: ronin19 » 22 cze 2009, 22:27

sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl

Codee

Odp: POMOCY:(

Post autor: Codee » 22 cze 2009, 22:42

gregi te całe schematy zajmują ok 118 MB
Jutro podzielę ten plik i poprzesyłam Ci na spokojnie tak żeby Ci doszło ( schematy do Lybry po włosku)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12145
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: POMOCY:(

Post autor: topcio » 22 cze 2009, 22:50

ronin19 pisze:sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
ten przekaźnik w podszybiu ci terkocze? jeśli tak to brak masy silnika
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Odp: POMOCY:(

Post autor: prezesjm » 22 cze 2009, 23:05

ronin19 pisze:sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
Pisz staranniej bo ja nic z tego nie wiem.
Rozrusznik jest zasilany przez przekaźnik na podszybiu. Sygnał na cewkę wprost ze stacyjki. Po drodze do rozrusznika jest jedno takie okrągłe skręcane złącze. Przewód cienki czerwony z czarnym paskiem. Na podszybiu przy zbiorniczku płynu do wspomagania jest złącze 3 pinowe, jest tam zasilanie Ecu i łączówka pompy paliwa. Zajrzyj tam bo lubi przyrdzewieć. Jeśli lampka od Immo nie gaśnie to raczej nie zapalisz auta. Sprawdź czy wszystkie masy wiązki są do silnika dobrze dokręcone bo masa immo idzie przez silnik. Przewodu masowego do skrzyni to chyba nie zapomniałeś przykręcić ;)
Schemat poszedł mailem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”