kappa problem z obrotami

bodzio1350
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 23 kwie 2009, 19:17
Lokalizacja: Ruda Śląska

kappa problem z obrotami

Post autor: bodzio1350 » 21 cze 2010, 16:44

mam problem przy zapaleniu gdy jest zimna gaśnie lub chodzi bardzo nierówno gdy przegazowuje o ile wejdzie na obroty to słychać stuki świece wymieniłem gdy jest ciepła to chodzi normalnie silnik2,0
Ostatnio zmieniony 21 cze 2010, 17:14 przez bodzio1350, łącznie zmieniany 1 raz.

Zbynek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 230
Rejestracja: 14 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Re: kappa problem z obrotami

Post autor: Zbynek » 21 cze 2010, 16:59

bodzio1350 pisze:mam problem przy zapaleniu gdy jest zimna gaśnie lub chodzi bardzo nierówno gdy przegazowuje o ile wejdzie na obroty to słychać stuki świece wymieniłem gdy jest ciepła to chodzi normalnie
Napisz jaki to silnik.

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Re: kappa problem z obrotami

Post autor: wega » 21 cze 2010, 19:00

Temat wielokrotnie wałkowany, ale niestety nie rozwiązany. Też tak miałem i wielu wielu na tym forum. Raz było lepiej a raz gorzej. Po odpaleniu poczekaj max. 1min. i ruszaj. Ta minuta na pewno wystarczy. Te typy tak mają. Ja nauczyłem się z tym żyć. Pozdrawiam

Zbynek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 230
Rejestracja: 14 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Re: kappa problem z obrotami

Post autor: Zbynek » 21 cze 2010, 20:27

Może czujnik temperatury? Komputer nie wie że silnik jest zimny i nie podwyższa obrotów biegu jałowego?

Awatar użytkownika
sam_go
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 187
Rejestracja: 08 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Re: kappa problem z obrotami

Post autor: sam_go » 22 cze 2010, 0:28

A gaz ma?
Bo ja mam i takie cuda miałem, jak mi wtryski gazowe padły ( chyba jakaś interakcja kompów).

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3319
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: kappa problem z obrotami

Post autor: Marcin_D » 22 cze 2010, 15:51

Ja tak miałem
najpier okazało się że mam dziurę w dolocie - pękł wąż między tłumikiem szmerów ssania a przepustnicą,
za drugą razą okazało sięże pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia paliwa.

Po wymianie pompy wszystko zaczęło działać jak trzeba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”