Thesis - problem po zatankowaniu

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 16:58

Tak jeszcze dla jasności... przykitować w moim wypadku to położenie nogi na pedale gazu tak by oparł się na podłodze na biegu pierwszym, drugim lub trzecim. Od czwartego trzymając gaz na pewnym poziomie tak by skrzynia nie zbiła biegu np. na trójkę tereska nie kopci. Tak trochę nie mogę przyswoić pojęcia, że to diesel i tak musi być, przecież nowy klekot raczej tak nie kopci.

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1584
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: rain » 22 wrz 2014, 17:17

Kopci.... zobacz np mercedesy z CDI, kopcą bardziej niż JTD. DPF trochę pomaga ale i tak kopci.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v

Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 19:08

Jak śmigałem nową Themą w klekocie to nie kopciła, a miała coś ponad 50 tys km przebiegu chyba, że nie przylukałem.
Kumpel ma obecnie drugą C klasę i ta nie kopci zaś poprzednia dawała gorzej niż moja thesis.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2014, 19:33 przez LUKIThesis, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: belial666 » 22 wrz 2014, 19:31

LUKIThesis pisze:Tak jeszcze dla jasności... przykitować w moim wypadku to położenie nogi na pedale gazu tak by oparł się na podłodze na biegu pierwszym

Od początku tak jeździsz ?
Chodzi mi o "przykitować"
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 19:36

Spokojnie jeździłem jak ją kupiłem i trwało to coś ok 2 tyg. Później to wiesz :D

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: belial666 » 22 wrz 2014, 19:58

LUKIThesis pisze:Spokojnie jeździłem jak ją kupiłem i trwało to coś ok 2 tyg. Później to wiesz :D
No nie wiem,bo wtedy Cię jeszcze nie znałem
Ja do swojego Thesisa podchodzę inaczej
Przed wszystkim mam świadomość masy auta
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3470
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: Flyman » 22 wrz 2014, 20:32

Ja mam świadomość cen elementów pocących się podczas kitowania.

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1584
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: rain » 22 wrz 2014, 20:59

Flyman pisze:Ja mam świadomość cen elementów pocących się podczas kitowania.
Spoko, najwyżej Luki w ASO kupi nowe. Profilaktycznie ;)
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v

Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 22:16

Zawsze dążę by moje auto, z którego korzystam na co dzień było jak z salonu choć z czasem zaczyna brakować zapału i chęci :(
Są elementy, które można kupić używane i się nimi cieszyć ale akurat nie w tym i innych wypadkach.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: belial666 » 22 wrz 2014, 22:40

LUKIThesis pisze:Zawsze dążę by moje auto, z którego korzystam na co dzień było jak z salonu choć z czasem zaczyna :(
Co do salonu to raczej kiedyś było i z pewnością już nie będzie ;)
...brakować zapału i chęci
Bez urazy,ale raczej można to uzasadnić używając jednego słowa np:"popłynąłeś" lecz to twoja sprawa i nic nam do tego,bo my możemy sobie tylko pisać na tym forum dyskusyjnym ;)
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 22:42

Jakoś nie mogę Cię zrozumieć z tym "popłynąłeś" ...
Pogadamy jak założysz rodzinę i przyjemnością będzie dla Ciebie spędzanie czasu z nimi, a nie z thesis ;)

smoczyca
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 20 sty 2014, 22:18
Lokalizacja: Otwock

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: smoczyca » 22 wrz 2014, 22:57

Diesel - musi dymić, szczególnie przy "kitowaniu" :D

Czy Wy też zauważyliście że te Thesisy jakoś "inaczej" się poruszają? xD

Z moich kikuletnich obserwacji albo za dostojnie - wolniej niż wszyscy użytkownicy ruchu, albo jest grane ostre kitowanie (może za blisko Łukiego codziennie przejeżdżam :P ? ).

@Andrzej673 odłączyć przepływomierz nie zaszkodzi...

Z kolei lipne paliwo słabo wpływa na układ CR :/ dlatego amerykanski koncern zarabia i na mnie...

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 23:05

Bo u nas jest taki asfalt, że aż korci by choć trochę go nie pokryć gumą albo kierowcy jacyś tacy z V-powerem ;)
Zawsze jeździłem i będę jeździł dynamicznie, no ponad dynamicznie ;) czy to dostojna Thesis ( tym bardziej ) czy inny wozityłek, dla śpiochów są łóżka w sypialni, a nie samochody i ulice ;)

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: belial666 » 22 wrz 2014, 23:07

LUKIThesis pisze: Pogadamy jak założysz rodzinę i przyjemnością będzie dla Ciebie spędzanie czasu z nimi, a nie z thesis ;)
No tak,bo tylko ty ją masz(mąż i żona to nie rodzina)
Jeśli chodzi Ci o dziecko to powiem tyle
Zazdroszczę ci ładnej córki



Ps:Jeśli jest ktoś kumaty to połapie wszystko
Nawet relacje między Rodziną ,a Thesis
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2132
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - problem po zatankowaniu

Post autor: LUKIThesis » 22 wrz 2014, 23:16

Pisząc "nimi" tak miałem na myśli dziecko. Kiedy się urodziła, thesis poszła w odstawkę :)
Tak czy siak, czy się Wam podoba,czy nie, czy mi pozwolicie, czy nie to i tak kupię sobie przepływkę nówkę w ASO i wymienię jak to nie pomoże to i wszystkie wtryskiwacze, turbo, silnik, wydech by był czyściutki jak łza , tak choć na te pierwsze odpalenie, co mi tam parę tysi w tą czy w tamtą . Pieniądze rzecz nabyta ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”