

Teraz powinni zrobić taki dla Lancii, odjąć trochę sportowych genów a dołożyć komfortu

Wszystko idzie na niemca...tak już jest. Idzie zauważyć, że teraz wszystkie marki wszystkie modele mają wspólny wygląd różnych elementów czy to wnętrze czy to nadwozie. Przynajmniej ja zauważam różne szczegóły prawie identyczne w najróżniejszych markach i to nie z tego samego koncernu. Ogólnie wszystkie auta tracą duszę czy to niemiec, japończyk, amerykaniec czy włoszka. HAHA tylko Lambo czy Ferrari jest ciągle ze swoją duszą każdy kolejny modelLUKIThesis pisze:Jak alfa czy lancia miały własny odstrzelony design tak teraz wszystko idzie od jednego chińczyka![]()
Mimo zewnętrznej linii, wnętrze nie rzuca na kolana. Krótko mówiąc lipa
Taaaa, Delta/Dedra i 155, miały tak unikalny design że drzwi od Tipo/Tempra można było założyć... hehehe. No wiem, wcześniej było lepiejLUKIThesis pisze:Jak alfa czy lancia miały własny odstrzelony design...
A dokładniej DiKappą - żeby się w historycznej nomenklaturze utrzymać...barad_duur pisze:Dokładnie tak! Delta na początek. Następnie takie np. Ghibli powinno być Lancią Kappą![]()
Pozwolę sobie nie zgodzić się.rob_13376 pisze:Gdyby n.p. Delta III była oparta na podzespołach Gulietty (i tak jeździła) z delikatnym przesunięciem w stronę komfortu, na pewno nabywców byłoby więcej...