To na KJS się zapisz...!"hf" pisze:samochod do uzytku ulicznego tzn zeby czasem pokarac kozakow w mocnym bmw albo porwac sie nawet na jakies subaru?

Moderator: stabraf
To na KJS się zapisz...!"hf" pisze:samochod do uzytku ulicznego tzn zeby czasem pokarac kozakow w mocnym bmw albo porwac sie nawet na jakies subaru?
Co ty masz z tymi panewkami"hf" pisze:koszt robienia tego silnika troszke mnie przytloczyl ale udalo sie a teraz slysze ze te silniki sie psuja to panewki to tamto ktos tu juz o cienkim pasku rozrzadu pisal nienastraja to optymizmem przyznam szczerze ....
jeszcze nie slyszalem zeby komus sie pasek urwal w 2.0T 16V jesli byl wymieniany w odpowiednim czasie i na wlasciwy model."Adolf" pisze:tak.. dopracowana.."Luckyy" pisze:z tego co czytalem/slyszalem to wlasnie 16V jest dopracowana, bo byla bardzo dlugo w produkcji i miala wiele modyfikacji, a 20V to motor nowy jedyny i z wieksza kultura pracy (5 cyl a nie 4)
z jednym małym wyjątkiem.. paskiem rozrządu..
w aucie o mocy ok 190KM ma szerokość ok 2 cm.. tragedia..
seicento ma dwa razy grubszy..
hmm.. dość ciekawe stwierdzenia typu "jakieś tam".."hf" pisze:zawieszenie jest juz h&r .slyszalem ze po samym programie pozna uzyskac 240km i350-360nm??????? zaznaczam mam juz przelot 2,5cala turbo tb 0367 jakies tam sportowe wkladki powietrza itd
jak będziesz miał kiedyś okazję to weź sobie do ręki jeden i drugijeszcze nie slyszalem zeby komus sie pasek urwal w 2.0T 16V jesli byl wymieniany w odpowiednim czasie i na wlasciwy model.
SC ma grubszy czy szerszy ??
obojetne jaki ma wcale nei znaczy ze lepszy, bo jesli grubszy to wcale nie musi byc bardziej wytrzymaly na przeginanie na rolkach, a jesli szerszy to skad wiesz ze sa wykonane z tego samego materialu i maja taka sama konstrukcje ??