
tak wygląda
Natomiast ciekawostką, do której dane zebrałem pośród jego uzytkowników jest to, że nie jest ekonomiczniejszy niz 2,0 20V"Patryklancia" pisze:Jeszcze jedno jest ekonomiczniejszy niż 1.6 16v np. z Fiata bravo,brava
Sprecyzuj bo niejasne który jest najmniej a który najbardziej paliwożerny"Nat" pisze:Natomiast ciekawostką, do której dane zebrałem pośród jego uzytkowników jest to, że nie jest ekonomiczniejszy niz 2,0 20V"Patryklancia" pisze:Jeszcze jedno jest ekonomiczniejszy niż 1.6 16v np. z Fiata bravo,brava
Ale to zależy ile czasu zajmie ci zrobienie 100tyś km według instrukcji tyle od wymiany do wymiany, ja zalecam 80tyś. są tacy którzy robią to w 5 lat a są i tacy co w rok, ale rozrząd w żadnej z Lanci niejest tani poza Y z silnikiem 1108 80zł kompletny"Petrus" pisze:Wg mnie koszty eksploatacyjne tego silnika są dość wysokie. Mam na mysli rozrząd (paski, rolki od obydwóch pasków, napinacze, wariator) oraz spalanie.
Masz rację."Patryklancia" pisze:Ale to zależy ile czasu zajmie ci zrobienie 100tyś km według instrukcji tyle od wymiany do wymiany, ja zalecam 80tyś. są tacy którzy robią to w 5 lat a są i tacy co w rok, ale rozrząd w żadnej z Lanci niejest tani poza Y z silnikiem 1108 80zł kompletny. Tylko że tego akurat niemożna przekładać jako koszty eksploatacyjne ponieważ nie wymienisz rozrządu tak często, reszta filtry , świece są w normalnych cenach ,kable Wn też odpadają a to teżkoszta ponieważ są cewki na świecach bezpośrednio
Zaraz po uruchomieniu silnika wydobywa się taki klekot, jakby był to silnik JTD. Po kilku sekundach ustaje. Obecnie mam wymieniany wariator, gdyz jest wykończony do cna. Znajomi sądzą, że kupiłem sobie dieselka. Cały czas klepie."Suchar" pisze:co to jest ten wariato i jak go sprawdzić.Oglądana jednostka długo stała ale podobno zrobiony jest rozząd i nowy pasek zapaliła od pierwszego strzału
I tutaj masz odpowiedź Lancia to samochód klasy wyższej dla mnie "najwyższej|" to co inni mają za dopłatami lancia ma w standardzie i nawet ponad. A ceny coniektórej większośći"Petrus" pisze:Masz rację."Patryklancia" pisze:Ale to zależy ile czasu zajmie ci zrobienie 100tyś km według instrukcji tyle od wymiany do wymiany, ja zalecam 80tyś. są tacy którzy robią to w 5 lat a są i tacy co w rok, ale rozrząd w żadnej z Lanci niejest tani poza Y z silnikiem 1108 80zł kompletny. Tylko że tego akurat niemożna przekładać jako koszty eksploatacyjne ponieważ nie wymienisz rozrządu tak często, reszta filtry , świece są w normalnych cenach ,kable Wn też odpadają a to teżkoszta ponieważ są cewki na świecach bezpośrednio
Piszę to wszystko, gdyż jestem w szoku, że mozna nawet raz na 100 tys km wydac tyle kasy na rorząd oraz, że silnik może tyle palić mając tylko taką moc i taką pojemność, a jednocześnie będąc silnikiem nowoczesnym. Przelewa się we mnie gorycz, po pozbyciu się AUDI, a kupnie LYBRY. Ot co![]()
No wiem, wiem... ale ta uroda